• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

vårbrud: Hehe, inte så lätt alla gånger Den låten brukar sjungas uppe i Isladan när det är Skellefteå-Björklöven, och jag misstänker att så är fallet även ikväll. Vi leder ju

• Pumpkin

Ina: Trist med dina tärnor Min tärna funderar på att flytta utomlands ett år från och med i sommar om det inte blir nånting med en kille hon dejtat. I så fall lär hon vara borta tills typ några veckor innan bröllopet, känns inte heller så kul
    Vet dock inte vad du ska göra för att väcka liv i dem...

Ska vi bli grannar nu då Ina? Håll tummarna!

• Pumpkin

Alltså min tärna är superintresserad av att hjälpa till, och hon har ju redan gjort möhippehemsidan, men hon känner att hon vill iväg om det inte blir nått med honom...

Ja... Han ska ner dit på fredag nästa vecka och träffa typ alla på Scania lät det som, han som ringde skulle göra upp ett schema för alla han skulle träffa Så det låter ju hyfsat seriöst måste jag säga Men jag har faktiskt ingen aning om när vi får veta, kan vara om en vecka, en månad eller ett halvår (okej, inte ett halvår )

• Pumpkin

Nja, inte riktigt på väg kanske, men på väg att vara på väg Lasse har väl 2 månaders uppsägningstid kan jag tänka mig, och jag har en månad.

• Pumpkin

Absolut! Fast det är ju lite scary också

• Pumpkin

Jo, pirrigt blir det ju alltid Jag är lite konstig egentligen, för jag vill hela tiden ha förändring - nytt boende, ny stad, nytt jobb, ny utbildning, nya saker osv - men samtidigt så vill jag alltid att allting ska vara som det alltid varit

Vilka utbildningar ska du göra lista över då? Jag är så nöjd över att jag äntligen kommit fram till vad jag vill plugga

• Pumpkin

Lucy_: Värsta intellektuella utbildningarna ju! Så smart är inte jag

Jag SKA läsa till Personalvetare, om det så är det sista jag gör! Det blir alltså Programmet för personal- och arbetslivsfrågor för mig

• Pumpkin

gica: Nej så tråkigt! Var det någon annan som hade förtur eller?

• Pumpkin

Men gumman, det kommer fler lägenheter! Jag lovar

• Pumpkin

Ina: Bra att vi har dig som hejar på också

Ja men byt tärnor då? Förklara hur läget är och att du känner att dina tärnor bör vara intresserade av bröllopet, och eftersom de nuvarande inte verkar vara det så tror du att du tagit ett förhastat beslut. Nice and easy.

Nu får jag gå hem från jobbet - 3 timmar för tidigt Härligt, nu ska jag ut i solen och njuta, och kanske shoppa lite också

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare