• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Snart_FruL

Norrsken de är nog FÖR familjepolitik, men kanske inte för alla...

Och du kan visst plugga och skaffa barn samtidigt, om du antingen har en partner som tjänar mycket pengar eller snälla, rika föräldrar som ställer upp och stöttar.

• Pumpkin

Snart_FruL: Dvs om man har moderater i familjen Nej, nu var jag elak och drog allting till sin spets.

Hur som helst, det blir vad det blir, när det blir. På nått sätt klarar man sig nog

Nu ska jag sova, natti natti på er tjejer!
    Kram

• Snart_FruL

Natti natti, tror jag ska slänga ett getöga på tv;n innan jag går och knyter mig.

Lär väl dyka upp här imorgon igen.

Min m2b var för söt för en stund sen, när han kom och frågade; "Har vi bestämt vad vi ska ha för färger på dukningen och annat på bröllopet, för i så fall kan vi ju ha dem på hemsidan" Han är så söt, vi pratade om färger för ca 2-3 månader sen, vi har till och med köpt material i dessa färger för att göra provinbjudningar.... :D

• Anja 19 juli 2008

*asg*

Snart_FruL

haha jaaaaa det skulle vara det då. Rik man eller rika föräldrar. Urk så hemskt. Är ju inte klokt, så ska man ju inte ens behöva skämta. Är så sjukt att man ens ska behöva tänka så.

Har du det fett så kan du bli nåt, då har du möjligheter lixom, men annars, ja gå o lägg dig o dra nåt gammalt över dig lixom.

Fy jag får gåshud, not in a good way. Min mamma är åt höger (har eget företag) men har fått två mkt röda och ett grönt barn ;) och ooooooooj vilka diskussioner vi kan ha.

Längtar till nästa val då allt ställs tillbaka till det normala trygga ;)

Tyvärr så tvivlar jag på att man då återställer ALLT som tidigare var bra, när man ser hur mkt pengar som sparas åt staten. Huvva... Då kan man ju alltid skylla på moderaterna lixom, så då kanske man ej ser till att återställa välfärden, fast så cynisk vill jag inte vara.

Nej, man får stå ut ett par år till coh hoppas att inte allt för mycket blir totalförstört för normal och låginkomsttagare.

Menar verkligen att trampa någon på tårna här, alltså om någon är blå härinne, absolut inte. Känner mig bara så besviken på samhället.

kramar

Anja

• Anja 19 juli 2008

*asg*

som jag skrattar nu, jag gråter av skratt...

Menar verkligen att trampa någon på tårna skrev jag...

:D

Ska ju alltså självklart stå, menar verkligen INTE att, hehehhehee...

ojoj, så trött, måste nog knyta mig snart. Måste bara fnissa färdigt först, hehe...

• Anja 19 juli 2008

Snart_FruL

Hihi, så himla gullig din m2b låter. Har VI bestämt, fniss... ;)

Min är allt annat än gullig just nu, grrrrrrrrrrrrrrrr.... *ser arg ut* ;)

• Anja 19 juli 2008

Jag mailade igen nu, alltså väldigt försynt ;) till Dreambride. Är rädd att hon har mailat mig men att det ej gått fram.

jag var med om det för ett tag sen när en tjej här inne skulle maila bilder från festsalen som vi ska ha bröllopsfesten i. De var för stora och jagkunde ej ta emot dem.

är det 2 mb en bild högst får vara när man har hotmail?

Iallfall så gick det ej och jag KLARAR ju inte att vänta mer på bilderna av bröllopsklänningen med stort B.

Man kan ju bli galen för mindre *asg*

Känner mig så jä..la jobbig bara, för hon har ju säkert hur mkt som helst att göra och har säkerligen redan försökt skicka dem å så måste hon förminska dem o skicka en gång till lixom...

usch... men vad gör man??

Jag är ju desperat efter bilderna *asg*

Är det någon som vet om man kan se tres chic-klänningar LIVE nånstans i malmö/lund-området??? Skulle ju gärna vilja känna o klämma lite.

kramar och natti natti

Anja

• madlin

Nattsuddar, kan verkligen inte sova :( Tur jag är ledig imorgon!

Anja - tips, fixa ett yahoomail-konto! Där kan man ta emot stora filer och man har 1 gb i utrymme. Så synd att du inte fått sett klänningen (ja bilderna då) ännu.

• Snart_FruL

jo han är söt, det jag tycker är sötast är att han liksom glömmer bort att vi har pratat om det. Provinbjudningen har trillat ur hans minne, fast det kanske är så att han inte tänker på att färgtemat mest kommer gå igen i trycksakerna, tärnklänningen och i min bukett.

Och så tycker jag det är så himla sött att han tänker på dukningen av borden, nåt som jag inte alls orkat lägga någon energi på. Han kanske blir mer bridezilla än mig vem vet... jag har ju redan blivit anklagad för att vara det, av vår marskalks flickvän. (dock med glimten i ögat)

• Snart_FruL

Anja förstår att det måste vara frustrerande att gå och vänta på bilderna. Hoppas de kommer snart!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare