• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Jag är här!

• Pumpkin

Naura:
    Så ni räknar alltså med bara ett glas vin till maten per person?

• Pumpkin

vårbrud:
    Har precis kommit ut ur duschen, börjar inte förrän 11.30 idag

• Pumpkin

Fler som har vackert väder idag?

• Pumpkin

Naura: Jag skulle definitivt räkna med 2 glas vin/person Det är väl det "vanliga" när man beräknar dryck till middagen när det är fest vad jag förstått. 1 glas känns (menar inte att vara elak eller nånting nu, vet bara inte hur jag annars ska uttrycka mig) lite snålt faktiskt.

Lucy_: Nu har jag köpt VK!

Ina: Jag vill också ha bilder på din klänning! Och självklart lägger jag inte upp dem nånstans, det har ju inte jag nån nytta av

MrsNyberg: Jobbigt att du inte känner dig kry än Men som sagt, kort dag tillsammans med bil, det kanske går bra

• Pumpkin

MrsNyberg: De var jättetjusiga! Väldigt amerikanska tycker jag

Be sambon beställa istället, för säkerhets skull

• Pumpkin

Ja, amerikanska eller engelska Anglosaxiska!

Usch, nu känner jag mig helt värdelös. Har verkligen avskytt det här stället i 4-5 månader nu, och jag var "först" av oss 5 som började samtidigt att säga att jag skulle säga upp mig så fort jag fick möjlighet eftersom jobbet får mig att må så dåligt. Nu har en fått sparken (skönt för henne!), en sa upp sig för drygt en månad sen och idag sa den tredje upp sig. Så nu är vi två kvar, varav en har sökt ett textillärarjobb som hon antagligen kommer att få, so that leaves me. Alone. Känns så orättvist och som att de andra ser ner på mig för att jag stannar. Men hur ska man annars betala sina räkningar då?

• Pumpkin

MrsNyberg:
    Precis, trycket kostar extra.

• Pumpkin

Naura:
    Ja, något dessertvin kommer vi nog ha, och kaffe+avec då naturligtvis

Vi ska nog också ha betalbar, vet inte om jag känner för att bjuda helt och hållet faktiskt. En del av Lasses kompisar är liiite sämre på att hantera gratis alkohol

• Pumpkin

MrsNyberg:
    Jag hoppas så mkt på imorgon så jag går sönder snart. Känns ju väldigt seriöst från deras sida i alla fall, och Lasse är ju väldans trevlig in person
    Men usch, det känns sååå surt att sitta här och se alla andra säga upp sig och därefter vara lyckliga resten av sina liv.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare