• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Lucy_:
    Nej, det har varit full rulle sen jag kom hit till jobbet, får passa på att läsa på lunchen.

MrsNyberg:
    Självklart har du rätt, men det är ju så det känns NU liksom, när allting känns pest och pina.
    Började läsa "Självkänsla nu!" av Mia Törnblom igår, den kan nog vara riktigt bra. Känner redan igen mig i den.

• Pumpkin

madlin:
    Så trist! Men som sagt, det är ett eftertraktat datum, så det är inte så mkt att göra. 080808 är ett jättefint datum också tycker jag, och nu behöver ni inte stressa!

• Pumpkin

Ina:
    Ja, så kan man tänka, att min jobbiga tid är nu och att det blir bättre. Men jag har också HAFT min riktigt j*vliga period i livet så jag tycker att det borde vara över nu, men icke.
    Men Lasse har jag, och han är den underbaraste gåvan livet gett mig.

Bara kanske en vän i Södertälje?! Jag hade hoppats väldigt mycket på att jag SKA få en ny vän i Södertälje

• Pumpkin

Ina:
    Den där lägenheten har jag tittat på redan Köket är dock inte i min smak faktiskt, men inte dåligt heller förstås.

• Pumpkin

Ina:
    Klart vi ska va kompisar!
    Jag hoppas att flyttlasset går så snart som möjligt, men jag kan tänka mig att Lasse har 2 månaders uppsägningstid. Så kanske början av juni? Hoppas på det i alla fall

Så som ni vill att ert hus ska se ut, så vill vi också ha det. Typ i alla fall Jag är lite kluven, jag gillar klassisk nordisk stilrenhet, men jag är lite lantlig i smaken samtidigt. Lasse är dock väldigt stilren i sin smak

MrsNyberg:
    Jag vet faktiskt inte nånting om det där dejtingprogrammet, har bara hört talas om henne och den här boken.

• Pumpkin

Fick nyss ett mycket upplyftande mail från Lasse:

"Om jag säger såhär: Jag har idag blivit intervjuad på telefon av en viss Caroline på Adecco om ett visst jobb jag sökte på Ericsson Research.
    Känns det bättre nu?"

Wiii, nu har han alltså TVÅ Stockholmsjobb på G!

• Pumpkin

Dagen blev helt plötsligt lite bättre

• Pumpkin

sajber.pillan:
    Ja, snart kanske. Men inte än

• Pumpkin

drömbrud:
    Men du är inte först ut

• Pumpkin

drömbrud:
    Lucy gifter sig 11/8

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare