• madlin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

~Norrsken~:
    Ja det var ju lite trist men men! Kan vara skönt o få ha ribban där den ligger, annars skulle man lätt få sänka den för att hinna med ett bröllop om drygt 3 månader. Då kanske man missar nåt man verkligen velat haft med, men pga tidsbrist eller att det varit svårt o fått tag på i sista stund.. så de blir nog bra i slutänden i vilket fall!

• madlin

vårbrud2008:
    Du kommer med all säkerhet hitta kläder till sonen också under den här tiden :)

Jag håller på o blir galen! Suttit på studera.nu o glott på alla de olika program som finns. Jag kan verkligen inte välja?! Och plugga vidare bör jag göra, om jag nu inte vill hanka fram på industrijobb.. Bläää! Det som låter mest intressant just nu är; socionomprog, hälsopadagogik och ssk. Hur vet man? Stort beslut... :/

• madlin

Åh Ina, spännande med din klänning! Vill också se!!

Om du orkar kan du ju skicka iväg bilder på klänningena till mig en med :D
    wounderbee@yahoo.se

• madlin

Bamm:

Det är bara att hänga här! ;) Väkommen!! Berätta gärna lite om dig/er :)

• madlin

Pust! Idag har jag bara slitit i köket.. inte framför spisen direkt... utan mer på väggarn o golv! Nu sitter jag o väntar på att fondväggens färg ska torka så jag kan måla en sista gång. Sen är de bara lite golv kvar att lägga - sen är mitt slit mer eller mindre klart tills vardagsrummet ska fixas till.

Har ju inte tid att ens bröllopssurfa nuförtiden - saknar det!!

Det här med efternamn blir en enkel sak i detta hushåll, jag har ett krångligt finskt efternamn som jag AVSKYR - fästmannen har ett relativt vanligt efternamn som båda kan tänka ha. Först tänkte vi hitta på ett nytt åt oss, men äsch.. Det får bli tradionellt denna gång (för en gångs skull) ;)

• madlin

~Norrsken~:
    Vad var de för kort du hade beställt som provkort då? Och vad var de för kort du tänkte göra själv utav dom?

• madlin

Ina:
    Vilken ljuvlig klänning! Inte min stil, men den passar verkligen dig! Vacker du (är) kommer att bli på Er dag :D

• madlin

stjärngudinnan:
    Det var nog jag som skulle byta till 070707 men det var fullbokat överallt mer eller mindre. Men nu kör vi på '08 ändå och får mer tid o planera o fixa så de känns okey ändå! :)

~Norrsken~:
    Ja kort nummer två verkade väldigt fint! Så du ska försöka dig på o pyssla själv nu då? :D

• madlin

stjärngudinnan:
    Jaha, en till som funderat på 07-bröllop med andra ord? 070707 är ju "vårat" datum då vi firar årsdagar då - men ja, tycker som dy - lite trist att man inte var lite tidigare ute med de tankarna! Är ju ett helt år till innan man kan börja bli lite svettig av tanken att bröllopet är "snart på g". *ler*

~Norrsken~:
    Du får lägga upp lite bilder sen på dina kort du fixar, nyfiken redan hur de kommer se ut när du gör dom! :)

• madlin

Grattis Ina! Hur länge har ni försökt då du tänkt tanken på att adoptera?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare