• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Hörrni tjejer, nu får ni allt vakna till liv! Jag dööör ju av uttråkning här och måste jobba ända till 20.00

• Pumpkin

Naura:
    Kul, grattis till sommarjobbet! Vad blev det för något?

Jo, nog längtar jag allt, men det är blandade känslor faktiskt. Älskar den här stan, det är så mysigt, och somrarna är helt underbart vackra, men jag saknar min familj så himla mycket och det jag behöver just nu för att få mitt liv i rätt riktning kan jag inte få här. Dvs jobb och utbildning. Så... Det går ju alltid att flytta tillbaka sen!

• Pumpkin

Naura:
    Jag är mamma flicka jag också, och hon bor strax utanför Sthlm så det skulle ju vara perfekt för oss (mig )! Hoppas verkligen att det här går vägen nu.

Kul att jobba på Handelsbanken! Har själv funderat många ggr på att läsa till civilekonom, men har lagt det helt på hyllan nu när jag äntligen listat ut vad jag VERKLIGEN vill göra

• Pumpkin

Jag vill läsa Programmet för personal- och arbetslivsfrågor

• Pumpkin

Jo det är skönt att äntligen känna att man kommit på vad man vill göra

Jag har läst en termin engelska, två terminer på Internationella Marknadsföringsprogrammet och sen två terminer (fast _egentligen_ bara en) på journalistprogrammet. Så jag har provat på lite av varje

• Pumpkin

vårbrud:
    Lyssnar inte, men har direktrapporten uppe

• Pumpkin

vårbrud:
    Tror jag det, börjar bli allvar nu!

• Pumpkin

vårbrud:
    Håller helt och hållet med dig

• Pumpkin

vårbrud:
    Inte min sambo heller...

• Pumpkin

Mooorning!

Ser att det diskuterats utbildningar här, och ja, det är väldigt svårt att bestämma sig för vad man vill göra resten av sitt liv Jag tror inte jag hade kommit på det så "fort" om jag inte hade jobbat här faktiskt

sajber.pillan:
    De där kronorna är jättesöta

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare