2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Jenny_Åland:
Nog tror jag att du kan lita på din syster, förklara bara hur viktigt det är att hon inte berättar det för nån
Jenny_Åland:
Nog tror jag att du kan lita på din syster, förklara bara hur viktigt det är att hon inte berättar det för nån
Nu har jag laddat upp massor med bilder på Gamman
Bamm:
Är inte i din sits nu, men jag har varit. Häng på här du också!
Lucy_:
Massor
Lucy_:
Nej, vi skippar nog mässan faktiskt. Känns onödigt att lägga pengar på att åka dit efter att ha sett programmet för helgen.
Buhu, jag får inte tillbaka så mycket som jag hade hoppats på på skatten
Snart_FruL:
Hade du tänkt dig en svensk tidning eller? För i så fall är Amelia Brud och Bröllop bäst!
Naura:
Jag kommer nog ta sambons efternamn, möjligtvis så behåller jag mitt efternamn som mellannamn. Men i så fall får inte våra barn dubbelnamn utan bara sambons efternamn.
Ni kan inte enas om ett nybildat då?
Morning!
Naura:
Aha... Ja men då kan jag förstå dig! Ni får fortsätta kriga om det, det finns ju verkligen ingenting som säger att du måste ge dig bara för att du är kvinna
Fick förresten hem mina provkort från Calligraphen igår - det gick fort! - och blev riktigt missnöjd till en början. Inte med korten i sig, de var väldigt fina, men tydligen ingår inte tryck ens när man beställer provkort - så de var helt tomma! Något svårt att tänka sig helheten när det inte är en enda bokstav i kortet liksom... Men nu har jag kommit över det och verkligen blivit inspirerad av ett av korten - det är "hur lätt som helst" att göra själv! Och det kommer bli så tufft
Ina:
Ha så roligt
Naura:
Nej, det var gratis. Från Calligraphen kan man beställa tre stycken, och på kortdesign.se kan man beställa ett
Jenny_Åland:
Men då måste du alltså boka alla resor du gör mellan bröllopet och 2010 i ditt gamla namn. Verkar inte det lite tråkigt?
Bara en tanke som slog mig
Vi har precis kommit hem från en tur på stan, har nog gjort av med närmare 1500kr på drygt en timme Ett par nya skor till mig (jättefina!), ett par skor till Lasse, hudvårdsprodukter till mig, kattmat och lite té samt praliner har inhandlats