2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Jo, derbyn är alltid roliga!
Jo, derbyn är alltid roliga!
vårbrud:
Sov så gott och ha en trevlig dag imorgon!
Coornet:
Oooh, som upplagt för en familjefejd
Coornet:
Lagom långt till arenan med andra ord, vi har ungefär lika långt
Natti natti tjejer, ses (hörs ) imorgon!
Ingen vaken än?
Lucy_:
Godmorgon
MrsNyberg:
Ja men jag kan skriva ett inlägg om det
Jag valde Norrsken eftersom jag är norrlänning och jag älskar norrsken
Är det gott det där téet?
Ina:
Hehe, du blir en momzilla
Förstår att du är strålande lycklig, olyckligt vore det annars. Se nu till att Adam skämmer bort dig ordentligt de närmaste dagarna (eeh, veckorna och månaderna också för den delen )
Ina:
He´s a keeper
Jag skojade med Lasse igår och sa nånting i stil med:
"Åh va roligt för Ina och Adam att dom ska ha bebis! Och att det tog sig så fort! Jag blir lite sugen på att testa själv och se hur fort det går för oss" varpå Lasse svarar "Okej, då kör vi!"
Ina:
Nej, vi avvaktar faktiskt, ett liiitet tag till i alla fall. Den blivande mamman (jag) och den blivande pappan (Lasse) måste bli lite vuxnare först
chickpea:
Skönt att det känns bra! Det kommer säkert att gå alldeles utmärkt!
Ina:
Ja det blir perfekt! Jag kan vara förste barnpassare
MrsNyberg:
Aha
Jag dricker faktiskt inte te, och inte kaffe heller för den delen. Jag håller mig till vatten och juice. Och vin
chickpea:
Jag känner som du, jag vill gärna kunna få ut bättre mammapenning än vad jag skulle få i dagsläget
MrsNyberg:
Sthlm here you come och Södertälje here I come Farligt det här, för i mitt huvud så är allt redan klart och vi bor snart i Södertälje Jag skyller på Ina!
chickpea:
Jovisst är det tråkigt, men samtidigt så är det ju verkligheten liksom. Visst klarar man sig på lite pengar, det gjorde min mamma som outbildad och ensamstående, men roligare kan man ju ha det...
Lucy_:
Jag blir också glad av bebisprat