Inlägg från: InaHjärtarAdam |Visa alla inlägg
  • InaHjärtarAdam

Marie30
    glömde skriva att jag betalade 1300 kr för klänning, underkjol, slöja, sjal och ringkudde med våra namn % datum inbroderade, inklusive frakt. då kostade klänningen 174 kr :D

• InaHjärtarAdam

jag var också tvungen att beställa på adlibris:)

fem böcker till ett pris av 180 kr!
    jag köpte gregorius av bengt olsson, halleluja liksom av bob hansson, veronica bestämmer sig för att dö av paulo coelho och en diktsamling av barbro lindgren, det är son i rom:dikter

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    fanns det 6-böcker? nu måste jag kolla igen!! ;)

• InaHjärtarAdam

lucy:
    jättefin klänning!! och klart du ska klippa lugg! (säger jag som aldrig vågar klippa mej :D )jag önskar att jag också vågade grejja sådär med mitt hår, men jag kör fortfarande på förskoleprincipen; längst hår vinner:D

jag hittade såååå fina skor både till mej och till mina näbbar på din sko idag. kruxet är ju att pengarna näste fredag och då kanske skorna är slut... plus att näbbarna växer hela tiden och man vet ju aldrig vad för skostorlek som kommer ha om tio månader.. får låta bli att kolla på grejer till dom nu så att det inte blir så igen. men skor till mej ska jag bannemej köpa! kostade bara 280kr!

• InaHjärtarAdam

sajber.pillan :
    dom finns inte på hemsidan. jag kollade där för att länka hit dom men dom har väl inte kommit upp ännu...

• InaHjärtarAdam

vårbrud2008:
    jag har smakat en bröllopstårta som var absolut det bästa jag ätit någonsin i hela mitt liv!! har inte receptet ännu, ska fixa fram det snart från en lärare på min förra skola. men den innehöll iallafall nerifrån och upp: chokladkaka, hallonmousse, pepparkaka, hjortronmousse och övertäckt med typ marsmallowcréme (fluff)

• InaHjärtarAdam

gomorron girls!!
    har precis ätit frukost, ett par mackor med avocado, mums!

det känns som att våra bröllopsplaner knappt utvecklas någonting just nu, all planering är ju redan färdig såhär tio månader innan bröllopet;) det som är kvar nu är sånt jag måste vänta med tills bara några månader innan. trååååkigt!
    fsat vi ska ju iofs göra om en hel del här hemma också, får nöja mej med det så länge. ska kanske städa upp lite och ta några före-bilder så får ni se skillnaden sen när vi är klara. fast det kan ta ett tag, för vi ska göra ett utrymme i taget för att det inte ska bli för mycket på en gång. vi börjar nog med hallen.
    har bestämt oss för att måla hela lägenheten istället för mönstertapeter då vi tror att vi kanske tröttnar lite fort på dom annars. vill inte behöva göra om igen här ju:) tänkte satsa på snygga textilier och tavlor istället, det är ju lättare att byta ut när man har tröttnat på dom.

• InaHjärtarAdam

norrsken och lucy:

hahaha, jag ville att han skulle ha tuppkam så jag tvångsklippte honom!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare