2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Vi gifter oss 19/7 nästa år, den 19e är liksom vårt datum
Vi gifter oss 19/7 nästa år, den 19e är liksom vårt datum
Finlandssvensk:
Tack! Var du in på Weddingannouncersidan eller?
Kul att ni tänkt er samma datum! Då är vi tre par här i tråden som har det datumet i tanken
Är alla ute och njuter av solen?
MrsNyberg:
Skönt att du börjar känna dig bättre!
Usch, jag är lite irriterad på Lasse nu. När han var på intervjun i fredags så sa de att de ville ha en referens på hans nuvarande jobb, så det skulle han fixa och lämna numret till den personen så snart som möjligt. Tror ni han har fixat det än? Neeej! Idag väntade han till eftermiddagen innan han gick och skulle prata med chefen, och då hade hon naturligtvis redan hunnit gå hem. Så nu står han fortfarande utan referens och jag är så rädd att de ska skippa honom pga det
Lucy_:
Åh vad mysigt att grilla!
snitte:
Ja annars får han med mig att göra. Då flyttar jag fasiken själv!
Har ingen aning om hur många det var som var på intervju, men de skulle anställa ett antal lät det som. Så jag tror ju att det är klappat och klart, bara min irriterande sambo kunde få tummen ur och göra det han ska!
snitte:
Jag har inte börjat söka jobb än eftersom vi inte vet hur det blir. Får han jobbet så har han ändå 2 månaders uppsägningstid, så jag har lite tid på mig.
MrsNyberg:
Det värsta är att HAN blir så ARG på MIG när jag bara frågar honom om han gjort det. Han fräser liksom till som en förbannad katt, med klorna utfällda och håret i ragg. Typ
Och nog känner jag igen det där med att inte göra nånting direkt som man sagt att man ska göra, men det är ju skillnad på saker och saker liksom
Bra telefon? Well... Jag gillar min - W800i. Liten, smidig och snygg. Har väl gått ner ganska mycket i pris också.
MrsNyberg:
Ah, du tänker som mig alltså. Bra!
En annan telefon är ju då K750i, som är typ som W800i fast något billigare och inte riiiktigt lika flashig. Fast nästan :-
Ja alltså, det är SonyEricsson jag pratar om förresten
Ah, jag vet vilken du menar. Den är också snygg!
Förresten, har jag berättat om min shoppingtur igår?