• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

MrsNyberg:
    Aah, men då är jag också med igen!
    Jo, den andra gillade jag klart bäst! Hade själv tänkt ha typ en sån som vigselring förut, men det skulle ju verkligen inte matcha min förlovningsring - som ju nästan ser ut så

• Pumpkin

Wiii, nu har jag beställt en skitsnygg pushup-BH som till och med fanns i min storlek

• Pumpkin

MrsNyberg:
    Ja, jag är ju en liten sucker for diamonds som sagt

Lucy_:
    Jo, även om jag inte hittade nått åt mig själv. Men det var nära att jag köpte två likadana tröjor av den jag köpte till Emilia, för att spara till mitt eget barn

• Pumpkin

Just ja, kul att klänningen är så "nära" Lucy!

Åh, nu är det en dokumentär på 5an om livet jag vill leva

• Pumpkin

madlin:
    Så har det varit förut i alla fall, att man rangordnar valen och kommer man in på det man skrivit som första val, ja då försvinner resten. Så det gäller att veta vad man vill

vårbrud:
    Usch, låter som att du har det riktigt kämpigt på jobbet Själv blir jag mer och mer inspirerad till att starta utbildningen jag vill gå, för att allt sköts så otroligt dåligt på jobbet! Det tänder en eld i mig liksom.
    Men säg ifrån när du inte orkar mer! Inte ska du behandlas annorlunda än nån annan?!

• Pumpkin

drömbrud:
    Hur mkt betalar ni för fotografen en hel dag?

• Pumpkin

drömbrud:
    Låter ju toppen! Är han "amatörproffs" eller? Är det specialpris eller ordinarie?

• Pumpkin

Ja bilderna på hemsidan är himlans fina!

• Pumpkin

Ina:
    Kan vem som helst söka sig dit eller? Låter ju toppen!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare