2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Brud 2008:
Då kopierar man det, klistar in det här som ett citat och kommenterar! Gör det! Det vore roligt
Brud 2008:
Då kopierar man det, klistar in det här som ett citat och kommenterar! Gör det! Det vore roligt
Jag är här också
vårbrud:
Tycker det låter som ett bra pris!
Coornet:
Vi gifter oss 19/7 i ???
M2B är väl inte så superengagerad just nu, tror han kommer att bli mer intresserad när vi bokat typ lokal och/eller kyrka
Coornet:
Jag är en av de som faktiskt är rätt årsmässigt fortfarande - dvs vi gifter oss 2008
Vi vet faktiskt inte vart bröllopet kommer att bli eftersom vi inte vet hur det blir med flytt, därav frågetecknen
Hmm, känner att jag inte riktigt hängt med här ikväll... Men men, det kan man inte göra alla dagar
Snart_FruL:
Jag måste säga att jag tycker det är oerhört starkt gjort av er att ta det beslutet! Det är så lätt att dras med i alla bröllopsfantasier osv att man inte stannar upp och verkligen tänker efter hur det troligtvis kommer att kännas. Och på det här sättet blir det säkert ett alldeles perfekt bröllop, när du/ni känner dig/er redo.
Kram!
Morning *gäsp*
Ingen vaken?
Själv har jag precis ifrågasatt mitt "nya vikariat" som får efter provanställningen. Vars jag än läser så står det att en provanställning endera avbryts eller övergår i en TILLSVIDAREanställning...
Alltså jag har mailat våra fackombud här på arbetsplatsen om det...
Bah, mina fackombud är ju odugliga
För att de, och facket, accepterar allting som chefen hittar på.
Egentligen ska det ju vara så att facket kan pressa företaget, men här är det företaget som pressar facket. De måste vara köpta...