2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Duktig pojke alltså
Ja, vi får väl sitta här med en varsin flaska vin och en stor godispåse
Duktig pojke alltså
Ja, vi får väl sitta här med en varsin flaska vin och en stor godispåse
Eller så kanske vi chockar oss själva och får 2.0?!
Haha, ja, det är en idiotsäker plan alltså
Snart_FruL:
Tack för peppningen!
MrsNyberg:
Helt klart
Hehe, tänk på bröllop hela dagen så får vi se hur bra det går på tentan
madlin:
Jag ska läsa till personalvetare, fast det får nog vänta till nästa höst tror jag
Är det SSK du helst vill bli? Eller i vilken ordning ska du söka dem? Tänkte på att om man kommer in på första valet så försvinner ju de andra två...
MrsNyberg:
Så roligt med bebis på G!
Jag var på stan jag också idag, hittade dock ingenting åt mig själv, men väl en jättesöt tröja till lilla Emilia Åååh så jag längtar tills nästa vecka när jag får busa med henne!
Lasse fick förresten en intervju på Ericsson nästa onsdag, han börjar bli berest karln
Naura:
Lät som en toppendag tycker jag! Vi var också på stan och käkade glass idag, årets första mjukglass *mums*
Ina:
Du får ju vara min guru nu, så vad är en antroposofisk klinik? Kul att du fick tid redan nästa vecka förresten
chickpea:
Härligt att tentan gick så bra! Förstår att det känns skönt nu när tentan är över, och när du hittade en kappa till på köpet! Klart du ska fira med några glas vin, det är ju som sagt lill-lördag
MrsNyberg:
Men det där är ju en ring med stenar?
(Alltså jag tyckte också ringen var fin, tyckte bara det lät så konstigt det du sa om att det blev för mkt med stenar osv... )
chickpea:
Hehe, visst är det härligt att köpa mindre storlekar?
chickpea:
Samma här! Provar jag ett snyggt plagg men inser att jag måste köpa en större storlek än vad jag normalt har, då skippar jag det hellre
MrsNyberg:
Den gillade jag mer, men så gillar jag mycket diamanter