Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Vilka UNDERBARA stämplar inkido har... Wow...

Precis min smak... Älskar det där typsnittet som denna stämpel har!

VAr det någon som skulle ha "det vackraste jag vet" som bröllopssång...

Den finns som stämpel (refrängen) hos inkido. Kolla pdf-filen.

:)

• Anja 19 juli 2008

usch stackars dig gica.

jag hade hjärnskakning precis innan jul. Föll och slog huvudet i badkaret.

Tyvärr sitter jag här nu med en värk i nacke och axlar som är olidlig. Jag hoppas hoppas hoppas att det inte har något med mitt fall att göra.

kan ej röra huvudet. Det är hemskt. Men en bara ursäkt att sitta rakt upp och ner och inte göra ett skit, hehe...

Gå coh lägg dig och vila gica. *beordrar*

:)

• Anja 19 juli 2008

usch gica...

låter precis som jag har NU... men jag hade inte så dååå...

När jag precis hade gjort mig illa så hade jag bara en vedervärdig huvudvärk, var yr och mådde lite illa.

Nu däremot, ajajaj, nacken, ryggen och armarna. fyyyy... :(

Hoppas ditt går över.

• Anja 19 juli 2008

Norrsken, fy vilken upplevelse... Vilken sanslös tur att stigbygeln lossnade. Usch!

Vad hade du förresten för problem med texten på ditt kort...

jag skrev allt i kortet på samma rad...

Skriv i endast en ruta. När du vill byta rad så trycker du på enter/return, så hoppar du ner en rad på kortet men du stannar alltså kvar och skriver hela skiten i en och samma ruta.

jag skrev allt i den rutan som var överst, minns ej vad man skulle skriva där. Jo rubrik va? Där skrev jag allt! :)

• Anja 19 juli 2008

Gica

jag tycker att, om du ska ha bröllop och ber någon om hjälp, så är det självklart att den personen ska göra som DU vill. Det är ju ditt bröllop.

Man kan ju lixom ge ganska tydliga hintar och instruktioner om hur man vill ha det, men ändå låta personen använda sin kreativitet lite grann.

hon han väl göra en tre olika kort utifrån dina instruktioner och sina egna kreativa idéer och så kan du välja! eller ändra så som du vill...

Ett beställningsjobb är ju faktiskt upp till den som ska ha den färdiga produkten (oavsett om man betalar eller det är en tjänst) så det tycker jag inte alls är konstigt. Man vill ju ha sina kort som man tänker sig dem och som man själv tycker är vackert.

• Anja 19 juli 2008

nu måste jag ju för sjutton tvätta mig och klä på mig *asg* :D och fixa lite här hemma.

Sen hämta ungarna och fixa mat. Vi ska ju ha gäster ikväll så jag MÅSTE helt enkelt städa nu. Fasen oxå. Är mkt trevligare att sitta här + att jag har SKITont...

Gica, jag har alltså inte haft ont hela tiden. Detta började igår och har hindrat mig från att sova hela natten, grrr...

känns visserligen som att en nerv fastnat riktigt ordentligt i ryggen, strålar ner i rygg, bakom vänster skulderblad, upp i vänster axel och i hela nacken och armarna.

Suck... jaja håll tummarna att det går över :)

Någon som kollade på inkidos stämplar??? Visst var dom fina?

• Anja 19 juli 2008

Usch nä fy. det är läskigt det där... red mkt i yngre dar ;)

Minns knappt men vi hade en häst som var rätt tjurskallig av sig. Ville hon inte så ville hon inte. Jag ville nåt som inte hon ville tydlgien så hon bestämde sig för att slänga av mig (och min kompis, vi var nog 12 år eller nåt och skulle leka indian ;) ) ja ni fattar...

Hon börjar flänga i vild karriär över ett fält o min kompis flyger av före mig, hästen tvärnitar och jag flyger av framför, varpå hon inte riktigt kan få stann och trampar mig (vilket hon såklart verkligen försökte undvika men hon snubblade) rakt i bröstkorgen. Såg inte snyggt ut kan jag lova.

Man gjorde mkt skit när man var barn. Min farbror hade en gård där vi bodde o där hade vi tre hästar, varav två var mina, så där var jag jämt och red som en galning. Hehe... :) saknar det lite idag.

Har nog inte ridit sen jag var typ 16!

• Anja 19 juli 2008

Jaha och när får vi se dom då ;)

• Anja 19 juli 2008

Vad skumt att det inte gick att skriva allt i en och samma rad! Så kunde ju jag göra!!!

• Anja 19 juli 2008

vårbrud2008

Är du en av dem som gifter sig på vintern? Isåfall är ju rött och guld perfekt. Ja, det skulle ju även gå bra på sommaren ;) Är klassiskt och passar fint ihop juuu...

Jag hade kanske lättat upp det lite? Blandat det med vitt oxå. Vitt, rött och guld om det var på sommaren. Men som sagt. Det är jättefint, verkligen :)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare