2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Vidalila
www.dreamcottage.nu/minbutik/home.html
jag var lite förvirrad, inte magnolia ;)
Vidalila
www.dreamcottage.nu/minbutik/home.html
jag var lite förvirrad, inte magnolia ;)
Mitt hjärta är här:
1. gå in på motivstämpling i menyn till vänster
2. Välj nya stämplar från andra företag
3. välj stampington
4. Välj ny romance collection
Det översta hjärtat ska jag ha på mina inbjudningar, i silver har jag tänkt mig :)
Hmm tja mullberry är rätt så tunt papper, liiiite halvgenoskinligt var detta, men det finns säkert tjockare varianter oxå. Detta är naturvitt och har växtfibrer i, så man ser blomblad och stjälkar och sånt. är lixom handgjort och inte blankt eller jämnt, äh jag är urkass på att förklara, haha... ;)
Någon mer som har beställt nåt från dreamcottage
Kollade mitt bankkonto nu för att kolla så att pengarna betalats in rätt...
Använde mig ju av det kontonummer som de angav på sidan när jag beställt och i min kontolista står det att jag har betalat pengarna till:
PAULINE DRÖM BOD C/O PAUL
Kan det stämma eller har det blivit nåt fel. Fattar inte varöfr jag inte fått grejorna. Beställde dem förra fredagen!
:(
Nääää men det måste ju stämma, haha...
Fattade det först nu!!! DREAMCOTTAGE = Dröm bod, hahahaha...
jag är såååå trög ibland, asg... :D :D :D
Ja jag ska göra det...
måste rusa nu, shit... ska hämta en bok på biblioteket och hämta barnen kl.16. Hur ska jag hinna. har inte ens tvättat mig idag, haha... SEr såååå hemsk ut ;)
Kram så länge allihop. Tittar in ikväll :) Någon annan som kommer hänga här ikväll ;)
Vidalila
nej alltså jag har inte ens haft en tanke på det än... Är ju 1,5 år kvar! Inte sjutton ska man väl boka så lång tid innan????
Vi vet ju inte ens om vi får kyrkan förrän till sommaren...
Hur menar du då? Alltså färska blommor i ett diadem typ framför håruppsättning eller i utsläppt hår?
Små rosor, stora?
Jag är nog mer av en tiaratjej, men inte guld och inte strass, jag vill ha silver och pärlor :)
Är ju så olika vilken smak man har!
Beskriv lite närmre, hur du menar :)
Det skulle säkert bli jättefint! Gå på det om du vill ha det så. Det kommer inte se dumt ut!! Ta tips och råd från både florist och frisör.
Gå och prata med en frisörska innnan du bestämmer dig!!!
man vill ju ej att blommorna ska sloka och se vissna ut mot slutet av dagen tex ;)
Skulle säkert se superfint ut. Är ju många som har blommor i sina uppsättningar, fast mer instoppade lite här och där i en uppsättning.
har sett någon bild på blomdiadem, men där var blommorna enligt mig för stora, så det var tyvärr inte så snyggt. Men små rosor skulle säkert bli vackert :)
Ska se om jag kan hitta nån bild.
Ja, men köp en vacker tiara ändå. Tiaror behöver inte vara så dyra. Jag har sett jättefina sådana för typ 150 kr!
Minns inte var, men det är nog inte svårt att hitta. :)
Letar fortfarande bilder på blomdiadem, haha...