2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
DIRTY DANCING...
Jag har sett den (håll i er nu) 187 ggr. Jag kan alla replikerna utantill, kan rabbla hela filmen *asg*
har ALDRIG gjorts en bättre film...
jag var som tonåring besatt av Patrick Swayze (efter att ha dreglat över honom i nord och syd som de sände 1986, suck)...
Idag ser han ju bedrövlig ut men det hindrar ju inte att han är vrålsexig i dirty dancing och att den filmen bara är så läskigt bra att man aldrig tröttnar på den. Sedan är där så grymt bra musik oxå.
Suck... Tror att den på nåt vis tillfredsställer varje kvinnas/tjejs dröm av att bli sedd även om man inte är den där "snygga" och att på nåt vis få "visa" alla att de hade fel lixom... (om att Johnny är en bad guy menar jag). Är ju sååååå jä..la bra.
Hehe, nobody puts baby in a corner var den replik i filmen som P.S hade svårast för, han kände sig jättetöntig när han skulle säga det ;)
hihi
Jag var stupfull igår (vi hade fest) annars hade jag ju tittat på den såklart. trots att vi har den på video (bandet är så jä..la utslitet) :D
När den gick på bio så såg jag den typ 10 ggr. Blev ju efter ett tag så att man kunde se den gratis om man var kille, så då gick jag som kille (var jättekorthårig och hade knappt inga bröst på den tiden *asg*) så det gick hur bra som helst...
Nästan kriminellt va? ;)