• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • vårbrud2008

Angelica79
    Betalade precis räkningarna och upptäckte att vi hade bokat biljetter till Malmö på lördag men så att de skulle varit betalda den 23 jan. Hoppas man kan köpa på plats. Sambon ser faktiskt fram emot lördag.

Har någon förslag på vad man kan spara in på sitt bröllop? Vill hellre lägga pengar på maten?

Ja, det där med allergi är inte skoj det kan jag säga. Är allergisk mot det mesta tyvärr. Jag hoppas våra barn slipper det men det återstår att se. Brukar visa sig i treårsåldern och sonen har ett år dit.

En kompis till mig gjorde en ögonoperation innan jul och hon blev nöjd med resultatet. Innan hade hon glasögon och såg dåligt, ingen styrka passade. Nu ser hon bra utan glasögon.
    Jag själv har också glasögon och trivs faktiskt med det. Ser tyvärr sämre med vänster öga än med höger.

• angelica79

vårbrud2008 -

Det ska nog inte vara några problem att köpa på plats - har hört många som kommmer göra så!
    Vi beställde också våra - betalade dock dem efter utgångsdatumet, men fick biljetterna ändå! Men det är lite snålt om tid för er del - att betala dem nu...

• Vidalila

hej hopp! vad står på?

• Snitte- 5/7-2008

tjenna
    snart_fruL: ok då förstår jag,, har en granne som nyss opererat sina ögon men inte frivilligt tänkte inte på att man kunde göra det friviliigt för att få bätttre syn *tokiga jag* då förstår jag att du tycker det är skönt ;)

• vårbrud2008

vidalila
    Ja,här är det väldigt lugnt. Men hemma värre.
    Hade precis avverkat kvällsmålet här hemma när sonen fick för sig att blåsa ut ljusen på bordet. Första gick bra men andra blev för häftigt att han fick stearin i hela ansiktet. Gissa om mitt hjärta hoppade ur min kropp. (hans hyss kommer att ta livet av mig.)

• vårbrud2008

Vidalila
    Läste precis i en länk du skrivit i om giftemål innan barn och att ni ville ha igång era karriärer först.

Jag valde utbildning och jobb först, barn sen och nu snart också bröllop. Jag ville gärna vara gift först men vi hade ingen ekonomisk möjlighet till det och så ville sambon gärna ha barn. Han tjatade länge innan jag gav med mig. Nu kommer snart tvåan och jag har inte ångrat mig för en sekund...

• madlin

Kikar mest in en snabbis o inser att jag måste plöja 15 sidor för att hänga med. Mja... får ta de imorgon istället - jag är HELT JÄKLA SLUT efter en heldag med shopping, shopping och.. shopping! Nu är jag fattigare med många kläder rikare.

Och nu har fästmannen (ha ha, tycker de låter så fult!) lovat att massera mina fötter nu när jag är nybadad och allt. Sen lockar sängen......

Synes imorgon flickor! Godnatt!

• Maggies

madlin: Roligt med shopping, blev det några fynd?

Jag tycker fästman låter rätt gulligt, men framförallt bra.

• Maggies

vårbrud2008: Oj, hoppas det gick bra med sonen och stearinet. Han lärde sig nog lite på kuppen.

För mig blir det lite omkastat, först bröllop, sen studier och därefter barn. Känns tokbra!

• vårbrud2008

Har precis bestämt mig för vilken klänning jag vill ha och kommer att beställa det från Kina men är osäker på storlek. Har en storlek på bysten, en i midjan och en på höfterna. Vilken storlek ska man då gå efter??????

Sonen mår tack och lov bra, men mitt hjärta hoppar fortfarande.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare