• Maggies

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

snitte: Jag hann se en liten bit på det. Verkar sjukt.

Jaa, men du är ju ung också.

• Maggies

snitte: Eftersom det inte är så många som vet om det än, så har vi inte fått så mycket kommentarer. Min blivande svärmor är i alla fall riktigt nöjd med det, svärfar vet jag inte. Mina föräldrar har nog inte så mycket kommentarer. Mamma tyckte att "det blir väl hursomhelst". Men hon verkar också positiv! Däremot har jag en känsla av att mina kompisar kommer att tycka att det är för tidigt. Men det spela inte så stor roll för mig.

• Maggies

snitte: Precis.

vårbrud2008: Så mysigt det lät!

• Maggies

Ser att ni har pratat barn igen. Min mamma var över 30 när hon fick mig, och jag har sagt att jag vill ha barn före 30, vilket ju ser ut att bli verklighet. Frågan är om jag ska gå färdigt en utbildning först eller ta paus mitt i eller nåt sånt. Det får man väl se iofs.

• Maggies

Min fästman sa igår att jag kanske borde beställa klänning nu (!) för att se om den passar och så man hinner fixa om den inte passar. Jag har ju inte bestämt vad jag vill ha för klänning än. Plus att man kansek borde gå till nån butik och prova även om man tänker beställa via internet.

• Maggies

~Norrsken~: Ja, det kanske är så. Jag tycker det känns ganska långt bort ändå. Haha. Jag måste prova några klänningar innan jag bestämmer mig, ja.

• Maggies

~Norrsken~: Jag vet, det är nära, men ändå så långt bort på nåt sätt. Tack för tipsen, jag ska ta tag i det här snart.

• Maggies

Budgetbrud2008: Så roligt att prova klänningar! Men konstigt att du fick prova en som redan var såld.

• Maggies

Cia-bruden: Klart ni kan gifta er i sommar. Det tänker vi göra.

~Norrsken~: Hur känns det att kalla honom fästman nu?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare