• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Men hallå, hur kan dom säga att vi är SÅ tidiga nu?! Det är ju NÄSTA år!

drömbrud: Ja, vi får väl hoppas att det snart är "inom kort" eller vad det står i den där annonsen...

• Pumpkin

Vidalila: Ja, dom får säga vad dom vill

Ang klänning så är jag helt inne på Lilly, endera 3006 eller hmm... en som jag inte kommer ihåg numret på Men helt klart Lilly just nu.

• Pumpkin

Vidalila: Ja, Pronovias-klänningen är ju riktigt snygg, men 25000kr känns lite saftigt

• Pumpkin

Lucy_: Jag har också beställt Lillys katalog - och gått igenom den hur många ggr som helst

Det är 3005 och 3006 som jag gillar allra bäst. 3004 är också väldigt fin

• Pumpkin

Snart_FruL: Nog tycker jag att du kan ringa den här veckan, det är ju jättelänge sen ni bokade!

Vad är det för operation du ska göra på ögat?

• Pumpkin

Härligt att se att tråden tar fart redan från början

Ina: Hoppas du får din klänning, vi väntar med spänning!

sajber.pillan: Som nån redan sagt - gå med på www.svartbrud.se och lägg upp bilder och så där, det har dom flesta av oss gjort

Vidalila: Det är ingen brådska med klänning förrän 4-6 månader innan bröllopet. Men hittar man den innan och känner att det är drömmen, ja då kan man ju köpa den

Nu ni brudar ska jag få min skönhetssömn.
    Natti natt!
    Kram

• Pumpkin

Härligt att nån mer är vaken, vi har såna sjusovare i den här tråden

• Pumpkin

Hehe, så kan det ju också vara

Åh, ett par av våra bästa kompisar har fått en liten flicka, fick precis mail med bilder!

• Pumpkin

Ja, gå och lägg dig! Man måste vara pigg när man är på IKEA ju

Dom fick i onsdags, men mailet kom idag Så nu är dom väl hemma och snusar bebis mest hela dagarna. Vilket passar bra eftersom att jag precis varit in på InterFlora.se och beställt blommor!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare