• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Anja:
    Usch, tungt, jag vet! Att ha jobb och pengar hängandes över huvudet är bland det tyngsta som finns, det kan bryta ner den starkaste människan. Men ge inte upp hoppet, det kommer att lösa sig! Och då är du än starkare, eller hur?

Ta hand om dig.
    Kram!

• Pumpkin

Morning girls!

Vi kom på en toppenidé igårkväll - vi ska försöka åka ner till Stockholm/Södertälje i början av maj och då innan kolla vad för lägenheter det finns till salu och boka tid för visning med mäklare om vi hittar något intressant

• Pumpkin

Lucy_: Och så smart! Behöver jag säga vem av oss som kom på det?

• Pumpkin

blivandefruandersson08:
    Inte än eftersom det inte finns någon annons ute, men jag ska skicka in brev till alla ICA-butiker i närheten så... Hurså?

• Pumpkin

blivandefruandersson: Aha, ja men då kan ju du fixa in mig

• Pumpkin

Själv så undrar jag för jämnan om vi är riktigt friska som lägger så mycket pengar på en dag

• Pumpkin

För egentligen ska man ju leva i nuet, eller hur? Och i nuet måste jag ha nya kläder, vi måste ha nya möbler till nya lägenheten osv, men nej, det går inte eftersom vi ska spara till bröllop. Och tänk så många resor man skulle kunna göra för de pengarna!

Men samtidigt så vill vi ju gifta oss, och vi vill gifta oss innan det är dags för barn - vilket det snart är. Jag kan tillägga att jag har världens åldersnoja

• Pumpkin

MrsNyberg: Aha, där ser man! Jönköping alltså... Där är det alltid dåligt väder (i alla fall när jag åker igenom )
    Låter ju toppen med skola och kommunikationer och allt, nästan som för mig fast jag kommer att få det jäkligt mycket tuffare om jag ska in på nån skola *suck* Bara att kämpa!

Hehe, själv har jag knappt tänkt tanken på att det går att hyra, jag är helt klart fast i BR-träsket

• Pumpkin

Men jag har haft åldersnoja sen jag var 18 typ

• Pumpkin

vårbrud:
    Låter som en mysig dag!

Brud 2008:
    Vilket datum är det ni ska gifta er? Midsommarafton?

• Pumpkin

Min har varit helt OK också, köpte en jättefin klänning på BikBok

• Pumpkin

Bådeoch skulle jag tro, men tanken var till vardags

• Pumpkin

Nej, nu slänger jag upp en ny tråd. Den som inte gett mig en hemsida eller datum får helt enkelt acceptera det men är lika omtyckt ändå

Återkommer med länk.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare