• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Jåhådå, jag är här

• Pumpkin

Precis Ska jobba mina fyra timmar idag, sen bär det iväg!

• Pumpkin

Ja, bara fyra timmar Hade ansökt om ledigt (något jag skulle behövt) men se det gick inte, så då fick jag halvdag istället. Alltid nått...

Men usch, känns tungt att inte träffa katterna nå mer innan vi åker Jag oroar mig alldeles för mkt för dem

• Pumpkin

Vi kommer hem på måndagkväll igen. Lasses föräldrar är kattvakter så länge, åker dit två ggr/dag och ger dem mat osv. Har funkat jättebra förut, men jag blir ändå nervös Speciellt nu när Lasses odrägliga brorson på 4 år är här, svärföräldrarna kommer säkert ta med honom till oss när de ska ge mat och katterna blir otroligt stressade av honom.

• Pumpkin

Jenny_Åland:
    Så roligt! Grattis

• Pumpkin

Lucy_:
    Jodå, jag oroar mig inte för att de är ensamma, de klarar sig så bra tillsammans! Jag är mer orolig för att de ska smita eller nått, svärisarna är ju inte direkt lika vana och snabba som vi. Men jag oroar mig i onödan, jag vet

• Pumpkin

Lucy_:
    Du vet hur det är - ingen kan ta hand om mina katter lika bra som mig, alltså oroar man sig Men det går sååå bra så. Lasse kommer att ringa varje dag och höra hur de mår

• Pumpkin

Jenny_Åland:
    Ja våra katter blir också väldigt sällskapliga när vi har varit borta ett tag, det är iofs bara mysigt
    Jag tänker på katterna konstant när vi är bortresta, över julen var det väldigt jobbigt. Men det går, och man blir mer och mer härdad
    Bröllopsresan kommer säkert gå jättebra, välj en kattvakt som katten är van vid bara

• Pumpkin

vårbrud:
    Godmorgon! Här blåser det också, väldigt mycket!

Jag försöker komma på hur jag ska lägga min semester i sommar, jag har aldrig haft semester så jag vette 17 hur man ska tänka!?
    Vi ska ju åka till Polen midsommarhelgen (23/6) så jag funderar på att ta semester 22-29/6 (6dgr) och sen kanske gå in och jobba 2 veckor för att sen ta 2 veckors semester. Vad tror ni om det?

• Pumpkin

Ja, nu har jag då önskat semester på midsommarafton, v. 26 samt v. 29-30. Det blir fint det

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare