• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

madlin:
    Vet hur det är det där med att ha långt till plugget, det är inge kul alls - speciellt inte när man är taggad
    Hör efter med kurs-/programansvarig alternativt studievägledaren, de borde kunna svara på hur mkt du måste vara i skolan.

Jag pendlade som sagt till Piteå förra året, det är 7,8 mil enkel väg och jag körde oftast (för att bussarna gick så konstigt) men eftersom jag inte behövde vara där mer än nån gång/vecka så gick det hyfsat bra Hade jag varit mer motiverad så hade det gått ännu bättre - för är det nånting som är viktigt när man pendlar eller läser på distans, så är det motivationen!

• Pumpkin

Hmm, det där låter ju lite motsägelsefullt...

Det är alltså inge kul att ha långt till skolan när man är taggad, men det hjälper att vara taggad just när det är långt till skolan.

Nån som förstår vad jag menar?

• Pumpkin

madlin:
    Men då får du ligga på telefonen på fredag! Så du vet om du ska eller inte ska söka, så behöver du inte tänka på det mer sen

• Pumpkin

vårbrud:
    Det är verkligen olika på olika ställen i landet hör jag! Min bästa kompis har börjat läsa till lärare men har nu lagt det på hyllan för att det finns så lite lärarjobb i Uppsala. Här däremot tycker jag att det alltid kommer ut lärarjobb på Platsbanken, och på många andra ställen i landet också.

• Pumpkin

vårbrud:
    Bra att du kan tänka dig att ha så brett sökningsområde i alla fall

• Pumpkin

Suck så bökigt det ska vara att åka på semester med familjen

• Pumpkin

Morsning morsan!

Nu ska Angelica krypa i säng, börjar nämligen 05.55 imorgon

Kram på er!

• Pumpkin

Hmm... Gissar på att ingen är här?

• Pumpkin

Fortfarande ingen vaken? Tss, såna sömntutor!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare