• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Tänkte vi skulle elda på lite med inlägg här nu, 6000-gränsen skulle vara rolig att nå innan den stängs

• Pumpkin

Lucy_:
    Japp, det är den. 5mm bred och 2,3mm hög.

• Pumpkin

Ina:
    Jag förstår att det är många frågor och funderingar! Men tänk såhär: Kvinnor har varit gravida och fött barn i all evighet, det är alltså ingen modern vetenskap. Sunt förnuft kommer man långt på

• Pumpkin

Ina:
    Självklart ska man ställa frågor! Försöker bara ge lite mentalt stöd så att du inte stressar upp dig för mkt

• Pumpkin

Ina:
    Vi är alltid här!

Lucy_:
    Tja, för mig är det ju svårt att relatera. För det första så är jag inte så mycket för släta ringar, och för det andra så ser för smala ringar väldigt konstiga ut på mina pianofingrar Men huvudsaken måste ju vara att DU tycker att det känns bra. Vill du inte skiljas från din nuvarande ring så kan du ju endera ha den ensam på andra handen, alternativt smälta ner den och göra den nya ringen med det guldet.

• Pumpkin

Vi har fått 12 KILO påskgodis av en av våra uppdragsgivare!

• Pumpkin

Lucy_:
    Ja - MUMS! Men ajaj så farligt, mår redan illa

Jag ska nog också börja ett sundare liv efter påsk... Fast jag har ju redan smygstartat - med löpningen
    Vägde mig förresten imorse - hade gått ner ett kilo till, så nu är jag under den magiska 60kgs-gränsen

• Pumpkin

Lucy_:
    Muskler och kondis skulle sitta fint här med
    Jag har inte varit nere under 60kg sen jag började med p-piller för 7 år sen

• Pumpkin

madlin:
    Ja det är galet mycket godis! Har aldrig sett så stora påskägg förr

Jag hade tänkt köpa påskägg och godis efter jobbet eftersom vi åker imorgon

• Pumpkin

Lucy_:
    Jag slutade för knappt ett år sen och då rann 5kg av mig så jag hamnade på 60kg prick. Så har jag legat nu i 10 månader, oavsett vad jag gjort/ätit, men nu tyckte tydligen kroppen att den skulle släppa av ett kilo till...

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare