Inlägg från: Jenny_Åland |Visa alla inlägg
  • Jenny_Åland

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

En rapport typ uppsats som jag sitter och skriver på

• Jenny_Åland

Vårbrud 2008

Jag utbildar mig till barnskötare. skriver rapport om barns lärande just nu. Ikväll måste den blir klar för imorgon ska jag jobba (pluggar på distans)

• Jenny_Åland

Vart tog Ina vägen? hoppas det löser sig trots allt strul med vigsel och festlokaler.

Imorgon är jag ledig. Då ska katten få nytt halsband. Han längtar jättemycket efter att få gå ut ensam igen. men han får inte vara ute utan halsband och det andra har han tappat bort.

Jag ska också testa att göra askarna som våra inbjudningskort ska ligga i. Liiite tidigt men jag ska bara göra askarna nu inbjudan gör jag senare. Ni kan titta i mitt bildgalleri på Gamman. där finns bilder under trycksaker på hur det skulle kunna se ut. Ska lägga upp bilder på askarna jag gjort när de är klara sen.

Skickade just iväg min rapport till skolan och ikväll blir det att jobba för mig-

• Jenny_Åland

Ja visst är det snyggt med askar till inbjudan. tycker att det är lagom hemlighetsfullt också för gästerna. "vad kan finnas i asken tro?" "åh en inbjudan?"

• Jenny_Åland

åh jag skulle vilja köpa fler bröllopstidningar men jag har letat i varje affär jag råkat gått in i och har redan allt som finns att erbjuda. Dessa tidningar väntar jag på nu men det tar längre tid innan tidningarna finns i handeln här: Cosmopolitan brud och martha stewart wedding (finns den i sverige tro?)

Saker jag vill ha inspiration till nu är dukningar & pyssel och bröllopsresor samt budgettips och praktiska tips. Jag vill också läsa mer reportage från personliga bröllop som är lite annorlunda än de vanliga bröllopen.

• Jenny_Åland

madlin ja det återstår att se om han är impad av siffrorna med ;)

• Jenny_Åland

Jag är här. Är också lite förkyld..

• Jenny_Åland

Norrsken: Förstår att det känns lite mörkt när jag kollade bloggen. Jag har också varit deppig ibland och jag är lika gammal som du. Jag var djupt deprimerad under hela gymnasietiden :(. Men det har gått över nu som tur är.

Igår träffade jag min mamma och bebisen (min 4 månader gamla halvsyster). Varken jag eller sambon har berättat för nån att vi ska gifta oss och när jag träffade mamma igår började hon babbla om att hon och hennes sambo har funderat på att gifta sig. Nu vågar jag inte säga att vi ska gifta oss nästa sommar. Min sambo höll med mig om att vi väntar tills vi har bokat allt. Annars kommer släkten lägga sig i för mycket. Mamma blir säker sur om jag gifter mig före henne..

• Jenny_Åland

Norrsken:

Jag knöligt med mamma och bröllop kommer det bli. Hoppas hon kan bli glad för min skull sen. Hon har ju varit gift en gång tidigare och vi har faktiskt kommit längre i våra bröllopsplaner och varit ihop längre än vad de har varit.

Jo lite roligt är det att jag fick ett nytt syskon i november. Dessutom blev jag moster åt en pojke i december. Känner flera som är på väg att få snart också. En kompis till mig beräknas få sitt barn idag!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare