• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Maggies

~Norrsken~: Om den är så bra, då måste jag ju bara se den.

Jag tror att det blir fint, enkelt och bra.

• Pumpkin

Ja, du MÅSTE se den. ALLA måste se den

Finns typ ingen sensuellare film.

• Pumpkin

Ska nog gå till bibblan i veckan och kolla om dom har några inspirationsböcker för inbjudningskort och såna saker...
  • Anja 19 juli 2008

DIRTY DANCING...

Jag har sett den (håll i er nu) 187 ggr. Jag kan alla replikerna utantill, kan rabbla hela filmen *asg*

har ALDRIG gjorts en bättre film...

jag var som tonåring besatt av Patrick Swayze (efter att ha dreglat över honom i nord och syd som de sände 1986, suck)...

Idag ser han ju bedrövlig ut men det hindrar ju inte att han är vrålsexig i dirty dancing och att den filmen bara är så läskigt bra att man aldrig tröttnar på den. Sedan är där så grymt bra musik oxå.

Suck... Tror att den på nåt vis tillfredsställer varje kvinnas/tjejs dröm av att bli sedd även om man inte är den där "snygga" och att på nåt vis få "visa" alla att de hade fel lixom... (om att Johnny är en bad guy menar jag). Är ju sååååå jä..la bra.

Hehe, nobody puts baby in a corner var den replik i filmen som P.S hade svårast för, han kände sig jättetöntig när han skulle säga det ;)

hihi

Jag var stupfull igår (vi hade fest) annars hade jag ju tittat på den såklart. trots att vi har den på video (bandet är så jä..la utslitet) :D

När den gick på bio så såg jag den typ 10 ggr. Blev ju efter ett tag så att man kunde se den gratis om man var kille, så då gick jag som kille (var jättekorthårig och hade knappt inga bröst på den tiden *asg*) så det gick hur bra som helst...

Nästan kriminellt va? ;)

• Maggies

Haha, så det är en riktig kult-film jag har missat?

• Anja 19 juli 2008

Vårbrud, lime, silver och vitt låter supersnyggt... Riktigt snyggt verkligen.

Norrsken, se till att kolla upp om du verkligen får jobba 11 timmar utan rast, jag tror INTE att det är tillåtet.

Lucy, klänning nr 1 är defintivt snyggast enligt mig. Kjolen är vackrare och själva draperingen över magen är mer stilren och sen så går lixom toppen inte lika långt ner på höften som på klänning nr 2.

• Anja 19 juli 2008

Skrev förresten ett brev till P.S när jag var 13 och frågade om han och hans fru ville adoptera mig *asg* (de kunde ju ej få barn tillsammans)

Sååå korkat eller hur, fniss... Jaja, vad gör man inte när man är knäpp tonåring...

• Anja 19 juli 2008

Gica

Jättefina ringar...

En sak slog mig bara, fast du har säkert redan tänkt på det... Den ring som är förlovningsring är ju 7 mm bred, och alliansringen 5 mm. Det blir 12 mm ring på fingret. har du mätt fingret och sett hur mkt plats där är.

Jag har ju 5 mm förlovningsring och ångrar mig lite, för den vigselring jag vill ha är 6 mm bred och det blir, på mitt finger, som är normallångt, alldeles för brett. Ser inte snyggt ut tyckte jag när jag testade i butik (efter att vi redan köpt förlovningsringarna) så nu är jag ute efter en vigselring som är typ 4 mm bred.

Bara ett tips... Den ring ni ska ha som förlovningsring finns ju i smalare, så ni behöver ju ej ha 7 mm. (alltså om du har långa fingrar så ser det säkert jättefint ut, ville alltså inte kritisera, fniss, bara tipsa, ifall du ej tänkt på det).

SUPERSNYGGA ringar iallafall :)

Min förlovningsring ser ungefär ut som din men är en glaciär i vitguld och är 5 mm. Skitsnygg :)

Kul att välja ringar :)

• Maggies

Anja74: Okej, tack för synpunkterna.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare