• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Anja 19 juli 2008

Norrsken...

förlåååt glömde ju kommentera! Har kollat dina save-the-date-kort och måste säga att jag gillade det nedersta och det mittersta bäst, haha, alltså de två som INTE var din favorit :D

Sån är jag *asg*

Och din nya blogg har jag tittat på, men ska läsa mer noggrant sen, ville bara kolla vad ni tjejer skrivit här inne igårkväll och idag först juuu... hihi

• gica

Anja74: Ja, jag är lite osäker på vilken det är vi valt, tror dock att det är den som är 6mm, för det var inte den bredaste de hade i butik och det var nästan ingen skillnad som kunde ses med blotta ögat på alliansringen och förlovningsringen. Jag provade dem tillsammans i butik, just för att se hur det färdiga resultatet skulle bli! Personalen hjälpte mig att ta fram dessa båda ringar utifrån att jag har LÅNGA pianofingrar, så du har absolut en poäng där, man ska välja ring utifrån fingrets utseende annars kan det se lite konstigt ut! De var verkligen hjälpsamma!!

• Pumpkin

Anja: Alltså inte kortet med stenen där det står "I do"? Både jag och sambon gillade det bäst, så det blir det eller favvis nummer 2, om något!

Haha, låter som att du hade en stenhård kväll, vet hur det är. Man mår INTE bra efteråt, men förhoppningsvis hade man kul i alla fall

Jo, Dirty Dancing var mellan 18-20, så du missade

• Pumpkin

Ina: Härligt! Slit inte ut klänningen bara

• Anja 19 juli 2008

InahjärtarAdam

Vad roligt... förstår att du känner dig glad och pirrig, wiihhiii... Jag kan inte ens leva mig in i känslan. Vågar inte beställa ännu för jag vet ju ej hur smal jag hinner bli ;) Ska ju gå ner massor + att jag inte vågar lita på att min smak är densamma när det väl är dags. hehe

Kommer ju att låta sy upp min klänning hos en sömmerska vi känner, som är helt grym, så jag får den exakt som jag vill ha den. Hon har dessutom ett sånt där fantastiskt öga för vad som är fint på olika kroppar så jag ska lyssna mkt på henne.

Så jag lär ej börja med det förrän ca 2 månader innan den stora dagen. Är sååååå avis på er som redan får hem och kan klämma och känna och prova era klänningar, hihi...

Så stort grattis till klänningsköpet. Ser fram emot live-bilder på klänningen sen :)

Lucy

vadå, varför behöver jag inte se Dirty dancing ;) jag kanske skulle ha upptäckt nåt nytt just ikväll, fasen oxå. :D

• Pumpkin

Förresten, favvis nr. 2 är nog lika het som favvis nr. 1

• Anja 19 juli 2008

Norrsken

jag missförstod nog då... trodde det översta var din favvo...

Jag gillade det m stenen som det stod I do på, bäst av alla tre, så då var jag inte så störig som jag trodde, hehe...

;)

• InaHjärtarAdam

lucy:

jag gillade ettan bäst!

norrsken:
    jag ska ta med mig klänningen till göteborg i mars och hänga den hos min syster. fast jag är liiiite orolig att hon ska prova sönder den istället!! hahaha.. hon har en sambo sen tio år tillbaka som vägrar gifta sej. tycker det är trams. fast hon vill inget hellre, så jag antar att hon nog kommer smygprova min klänning ett par gånger;)

• Pumpkin

Anja: Hehe, då är vi överens

• Pumpkin

Ina: Haha, så när den stora dagen kommer, då är det bara trasor kvar av klänningen

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare