• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Pumpkin

Nä, nu ska jag ta och krypa ner i sängen. Upp tidigt imorgon ska jag, har en lång och spännande dag framför mig. Ska ringa facket och prata med chefen, och konstigt nog tycker jag att det ska bli jättekul

Natti natti tjejer!
    Kram

• vårbrud2008

Norrsken
    Godnatt!!
    Ja, det blir snart sängen för mig med. Har möte hela eftermiddagen imorgon. Ska kanske berätta för chefen att jag väntar barn igen???

• Anja 19 juli 2008

Hihi

Ah, dags för berätta-för-chefen :)

Vilken vecka är du i? Spännande med ett nytt litet liv. Det är lika fantastiskt varje gång. Just den biten blir lite beroendeframkallande. Nyfikenheten på vem den lill* krabaten där inne är och att träffa en ny människa och få följa deras utveckling. Shit jag får inte tänka så...

Måste ta mitt p-piller ;) Nuuuu... (hade sex precis nyss, blir helt stirrig då, det blir barn så lätt här hemma *asg*)

Undrar om jag kommer vilja ha en fyra sen. Vill ju egentligen ha fyra barn men känner mig rätt så nöjd just nu, lite mättad på att vara gravid och amma, eftersom jag ej gjort nåt annat de senaste åren, men vem vet... Om några år, när man jobbat ett tag så skulle det INTE förvåna mig om det där oerhörda suget infinner sig igen. På ett sätt så finns det ju där hela tiden. Suget efter fler barn.

Skumt...

:)

natti natti alla

• sajberpillan

sänder iväg morgonens första meddelande!
    Nu ska vi iväg på öppna förskolan. Det är skönt att komma iväg så William får busa av sig och jag prata lite skit med andra vuxna!
    ha det bra, dyker in senare!

Är så glad då hon som ska göra min tiara också ska göra ett halsband som är sååå läckert! på www.gamman.se/UserGalleri.asp&ImgID=1587

• B & S

Helmborn2B

skickade iväg mess på Svartbrud men verkar inte gått igenom....i alla fall som du säkert vet så har våran server blvit stulen i julas o där rök alla websidor ja sparat via bookmark o alla bilder mm.
    Jag har för mig att du tipsade om en sida med tårtgalleri som hade otroligt fina tårtor....minns ja fel eller hade inte du hittat din drömtårta där också? anyway....minns du vad websidan heter? ja hitta en tårta där som ja verkligen vill vi ska ha på våran fest.
    Tack på förhand om du ens minns vad det va för sida hehehehehehe.....va ju typ i November du tipsa om den så...:D

• Pumpkin

Så, nu har jag pratat med facket! Dom tyckte det lät helt absurt, så nu ska jag prata med schemaläggare och chef

• Nennza

Norrsken

Lycka till med ditt arbete. Vad bra att facket är på din sida. Då blir det lättare att prata med chefen

• Pumpkin

Fast det hjälpte inte, tydligen är det nått jävla undantag Nåja, jag har i alla fall fått dom att tänka på om dom inte ska ta in en till i några timmar på lördagarna + att dom bör informera hur det fungerar med matuppehåll osv...

• angelica79

Hejhej hallå!

Så vad har hänt här inne den senaste veckan då? Orkar ju bara inte läsa igenom alla de femtielva sidorna jag missat... *ler*

Vad synd att det var så många som blev besvikna på bröllopsmässan... Jag fick en hel del inspiration och tyckte det var ett helt okej utbud... Och hummersoppan! Ojojoj, vad god den var!

Själv sitter jag just nu i skolan - på datalektionen... Ska sitta av fyra timmar per vecka - så för att fördriva den med mer än bara programhantering - så får jag ju gå ut på BT också! :)

I veckan som gått har vi firat våra äldsta tvillingar - de fyllde sju i onsdags... *snyft* Vad tiden går! Ska ha kalas i helgen för släkt och vänner...

Hoppas ni har de bra allihopa!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare