2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Kajsa - Nej, jag är inte anonym, så det är går bra med Åsa. Skärstad alltså, mhm - jag minns en gång att jag var på barnkörläger någonstans, och då var det en kille från Skärstad med som jag tyckte var jättesnygg! Det var väl sådär en 18 år sen (shit vad gammal man känner sig när man skriver sånt).
Du - det är rätt gött att slippa det, jag håller med dig - arbetskamraterna är det inget fel på, jag har varit ganska mkt på Mogården under hösten och nu i vinter och trivts jättebra. Ledningen däremot - helt annat. Helt plötsligt blev jag bara förflyttad, ungefär som om jag vore en vas eller någonting, ingen ens frågade om jag tyckte det var okej, bara sa "ja, på lördag ska du vara på Näckrosen". Jaha?? "Nej, för all del, tänk inte på mig - jag är ju bara vikarie, jag har inget liv, ingenting annat att ta hänsyn till - ni behöver absolut inte respektera mig". Så kändes det. Fast Irma är väl nu med i nåt projekt för att få fler vikarier eller vad det är - kanske de får in fler då?
blivandefruandersson - testa att ge honom en lista på sådant han ska fixa.
Haha - Vi var och lämnade alla sopsorterade grejer häromdagen för att det hade växt till ett jätteberg. Kände sig rätt nöjd när man kom hem och såg att det faktiskt fanns ett golv och ett hörn. NU - står det typ fyra stora papperskassar, tomma, igen! Jag kan iofs förstå tanken, men ändå - det ser ju så tråkigt ut, vi har ju inte hur mkt plats som helst även om det är större än vår förra lägenhet..