• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • MrsNyberg2B

Nej, en tant.. Fast jag vet inte om hon är singel..

• MrsNyberg2B

Hon kanske, kanske blev jätteglad och snart kommer hon också surfa omkring härinne - ingen vet!

• Anja 19 juli 2008

Godkväll någon här...

Greys anatomy, ja fy f..n.

Jag grät så snoret sprutade (ärligt alltså), grät så jag hulkade och Daniel fick hämta papper och han såg sådär orolig ut (som att jag skulle snora ner vår fina soffa ;) )

Hade ju varit betydligt gulligare om han varit orolig för MIG lixom.

Usch så hemskt det var. Och jag blir faktiskt skitarg på shepherd, tycker han är ett svin. jag gillar Addison, tycker hon förtjänar bättre (även om hon gjort samma sak).

grrrrrrrrrrrr... Otrogna män, urk... :(

• Anja 19 juli 2008

Alltså hennes otrohet är såklart lika vidrig, men å andra sidan så har man ju fått förstå att hon gjorde det för att hon ej fick någon bekräftelse alls från sin man och väl hungrade efter kärlek och uppmärksamhet, trots att hon hela tiden älskade Derek.

jaja... det var väl kvällens analys eller nåt...

Jag hade faktiskt valt addison framför meredith vilken dag som helst. ;)

Men jag brukar av nån anledning aldrig tycka som alla andra, fniss...

• B & S

förstod att han skulle kollavippen men ville ju ite det eftersom han va sån hel cool person!! Elaka manus skrivare att sätta in en sådan pasient i 2a säsongen o sen ta kål på honom när han e bäst av dem alla!! GGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR o sen måste ja ge props till dem på make-up avdelningen för han såg verkligen dö ut! HUA!

• Anja 19 juli 2008

Ja det var realistiskt sminkat. Verkligen.

Jag visste inte att det skulle vara ett dubbelavsnitt så jag blev såååå glad, men det är ju illa illa att det är uppehåll.

Fast å andra sidan så gör det mig inget för det är ju desperate houswives som tar över och det följer jag oxå och jag har längtat såååå efter de nya avsnitten :)

Det är ju sååå bra. Gilmore girls hade ju oxå säsongstart igår men det missade jag.

Typiskt.

haha jag tittar aldrig på tv. Dessa tre är faktiskt de absolut enda serier jag följer. :)

• B & S

Följer nog det ena o andra fast inte alla så hårt som en del andra...
    Undrar just när LOST skulle komma tillbaka? hmmm...

Annars tittar jag o m2b på något som precis börjat på Canal+ idag o som kommer senare på TV4 i höst--HEROES!!!
    SÅÅÅÅÅÅÅ himmla grymt alltså! men grejen e att vi följer den samtdiidgt som den visas i USA så vi får vänta till varje Tisdag då den visas mit i natten(för oss) där borta.
    Vi e redan inne på avsnitt 14 som var ute igår då...så det känns lite gammalt med att Sverige inte ska börja visa den på "vanlig" tv förns i höst hehehe...
    För den som inte vet något om den serien så är det typ SiFi i stil med X-men men det är ABSOLUT ingen som går runt i nån trikådräckt eller dylikt!!! HAHAHA
    En grupp människor som kommer på att de har förmågor av olika dess sorter o så finns det alltid "vanliga skurkar" som sätter käppar i hjulet för dem samt en superskurk som "äter" folks hjärna(eller ialf en del av den som är viktig där förmågan är koncentrerad) så han kan absorbera folks förmågor. Allt från osynlig, flyga, läka sig själv, styrka, gå igenom väggar, manipulera el/maskiner etc...
    Rekomenderar den för att den e också komisk o inte bara massa superduper grejs...nu i början e det inte alls så mycket flygande eller grejs alls...

• Maggies

Ingen som har vaknat idag?

• Pumpkin

Jag har vaknat, men har haft medlyssnare hela morgonen

Vad gäller Grey's Anatomy så har jag faktiskt inte följt det förut, men nu dom sista avsnitten har jag inte kunnat hålla mig borta. Och ja, han såg verkligen DÖD ut, helt otroligt sminkat!

Att Gilmore Girls har börjat är ju toppen, I love it! Dock har jag sett nästan hela den här säsongen (kunde inte hålla mig) men sitter lik förbaskat där på tisdagskvällarna i alla fall

Så vad händer idag då? Själv ska jag åka till lilla mamsen i eftermiddag och vara där över helgen!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare