2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Anja74: Så fin kyrkan är!
Anja74: Så fin kyrkan är!
InaHjärtarAdam: Jag har aldrig tänkt på slöja på det sättet. Kanske en sjal kan fungera på samma sätt? Jag är inte så för slöja.
~Norrsken~: Okej, då får man prata med prästen alltså.
Ina: Så smidigt!
~Norrsken~: Det borde ju inte vara nåt problem, speciellt inte om prästen är någorlunda ung.
Vart har drömbrud och Vidalila tagit vägen egentligen? Det är säkert fler som jag inte sett på ett tag, men jag kommer inte på namnen. Jaja, de kanske har annat för sig.
En fråga om trycksaker: Inbjudningkort och vigselprogram är ju rätt självklara, men sen? Brukar man ha separat meny och festprogram eller kombinerat eller ingen meny alls?
~Norrsken~: Jag tänkte just det.
sajber.pillan: Just det, har man buffé lär det ju inte behövas nån meny.
Anja74: Man behöver nog inte skriva ut nånting om man inte vill. Med festprogram så tror jag det är mer faktabaserade grejer, om alla gäster och lite roligare saker kanske. Rätta mig om jag har fel.
~Norrsken~: Det var fina papper båda två! Lyckades se det andra genom att klippa och klistra lite.
Snart_FruL: Så skönt att operationen gick bra! Och att du har hittat ett sätt att sitta här.
~Norrsken~: Ja, det är svårt. Jag är inne på ett enkelt tema, så vanligt vitt, lite stadigare känns perfekt. Lite färgat papper som dekoration också.
Hoppas det ordnar sig med schemat!