Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Hihi...

ja gör det... är riktigt intressant det här :)

Själv borde jag inte alls sitta här utan hålla på att opponera vidare på de c-uppsatser jag fått mig tilldelad, urk...

(en komplettering som jag måste göra för att få mitt examensbevis) Det känns sååååå drygt och jag är inte ett enda dugg motiverad.

Och jag är ju såååå trött!

Sitter bara och kollar inboxen hela tiden för jag vill se fotona på min klänning nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu... hehe :D

• Anja 19 juli 2008

Usch ja dessa förbaskade opponeringar. Har två stycken som jag ska opponera på och jag orkar inte ens plocka fram dem och sätta igång, trots att jag VET att jag måste!

Är såååååå trött. Somnade igår när jag hade lämnat barnen på dagis (ca 8.30) och sov till 15.30 så jag har inte kunnat sova inatt alls. Känner hur ögonlocken vill falla ihop.

Är bara supertrött hela tiden efter den här stressiga terminen med en massa nattplugg och bara 2-3 timmars sömn per natt. Det tar ut sin rätt till slut.

(Har man sen en 6,5-åring, en 2,5-åring och en 1,5-åring hemma så blir man rätt matt, hehe) ;)

• Anja 19 juli 2008

Någon som har några tips på opponering förresten... har kollat några sidor på nätet men blir inte helt klok på det hela.

vad kollar jag på?? (har ju glömt detta då jag skrev min c-uppsats -04, suck)

Tar gärna emot alla tips ni har!!!

• Anja 19 juli 2008

Iiiiihhh är du gravid...

Förlåt, men det var min första tanke!!! fniss

Blev vansinnigt nyfiken nu :)

• Anja 19 juli 2008

Eller neeej, fasen, förlåt, nu blev jag förvirrad. Var det du Lucy som ville vänta till bröllopsnatten.

Menade alltså inte att snoka eller så, men då är det ju inte möjligt att vara gravid menar jag. Shit så snurrig jag är *asg* :D

• Anja 19 juli 2008

Blir så besviken...

har inte fått några foton från dreambride idag... HOn skulle skicka mail idag på förmiddagen, med foton som hon skulle ta på "min" klänning, snyft.

jag som läääängtat så. :(

• Anja 19 juli 2008

Haha jaaaa det förstår jag :) Hon verkar supergullig, hon bad om ursäkt igår för att hon svarade en dag sent på mitt mail, så jag är helt införstådd med att hon har massor att göra, men shiiiiit vad man längtar, hihi... Är ju så grymt nyfiken!

Fattar inte att man kan blir till sig av en klänning lixom ;)

• Anja 19 juli 2008

Att man kan bli så till sig av en klänning ska det stå, haha... lite väl snabb i fingrarna kanske ;)

• Anja 19 juli 2008

7706, spaghettiaxelband och glittrig överdel. Den är rosa-vit på bilden men jag vill ha den i bara vitt. Man ser överdelen mer tydligt om man klickar på bilden.

Gå in på tres chic i lager så är den överst.

Suck... jag trånar... :)

• Anja 19 juli 2008

Skulle få bilder på släpet, nederdelen (som ej syns ordentligt) och på hur den ser ut i ryggen bla... :)

Vill ha vill ha vill ha :D

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare