Inlägg från: InaHjärtarAdam |Visa alla inlägg
  • InaHjärtarAdam

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

drömbrud : samma som er har jag för mej? den 22:a oktober -05

• InaHjärtarAdam

drömbrud: vi blev också tillsammans naten mellan 21-22:a :) vad kul att vi har samma datum:D

jasså, han ska fria nu. grattis till er i förskott, eller vad man nu säger, hehe

• InaHjärtarAdam

nu ska jag gå o nana i en alldeles för stor och tom säng. det är syyyynd om mej!!!! :( natti natt i på er!

• InaHjärtarAdam

norrsken:

jag överlevde!! phuuu... ;)
    nu ska jag strax ringa en man som kanske kommer att bli min nya chef... han hade frågat adam om inte jag ville jobba på ett gruppboende!! så önska mej lycka till!!

därefter ska jag gå och läsa lusen av ett par klasskamrater som la in ett litet inlägg o våldtäktsdebatten i förrgår; "amen vissa tjejer får faktiskt skylla sej själva, man kan inte säga ja till hångel och egga upp en kille och sen säga nej" FYYYYFAAN vad arg jag blir på sånt. har inte kunnat släppa det.

• InaHjärtarAdam

på tal om att man kanske inte loggar in på BT minuten efter att man har blivit friad till...JAG GJORDE DET!! :D
    passade på medan adam var på toa, hehe!!
    var ju tvungen att meddela den stora nyheten...

• InaHjärtarAdam

hihih, ser att jag råkade uttrycka mej lite klumpigt!! :D
    jag är redan förlovad sen den första advent förra året. adam överraskade med att fria på en ljusfest ute i järna där han kommer ifrån. han poppade den stora frågan precis när jag nästan hade druttat i ett fågelbad! men det var väldigt romantisk och nästan sagolik stämning bland flera tusentals marschaller... åååh! han är sååå fin:)

idag ska jag gå och ta mått så att jag har dom klara och kan skicka in dom så fort jag har vinnit klänningen. sen ska vi också gå in på ticket och se till att vi garanterat får en dubbelsäng och inte två separata sängar som itter ihop. alltså på bröllopsresan. imorgon ska vi betala in anmälningsavgiften! weeeiii!

• InaHjärtarAdam

lucy:
    jaa det är det!
    såååå mysigt att greja och dona med det. jag tror att jag ska köpa en planeringsbok jag också och trixa lite med. det låter jättekul!

• InaHjärtarAdam

Lucy_:

men ta och gör det! mitt råd är att börja så långt innan du kan. det är så skönt att känna att man har precis allt under kontroll och har tid över att även fixa med smågrejer till bröllopet.
    vi har tillexempel kommit på att vi inte vill ha fyrverkerier (vill inte skrämma djuren) så vi ska göra sånadär thailändsla lyktor som blir som små luftballonger med ljus. tänkte göra ett gäng såna och skicka upp istället i luften, det kan nog bli fint!
    sen ska vi ha ett godisbord med chokladfontän. nästan allt godis ska vi göra själva, praliner av olika sorter. adams mamma håller på att göra ljuslyktor i massor av olika färger och mina syskonbarn som också vill vara delaktiga ska göra hjärtgirlanger att hänga upp i festlokalen. hade vi varit tvungna att stressa runt och ordna med alla bokningar till höger och vänster så skulle vi inte hinna med att njuta av planeringen och vi skulle inte hinna med alla dom här smågrejerna som liksom blir pricken över I:et. :)

• InaHjärtarAdam

njoy:
    jag vet faktiskt inte hur man gör! vi tänkte ta reda på det snart! :D då delar jag med mig av infot!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare