Inlägg från: vårbrud2008 |Visa alla inlägg
  • vårbrud2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Det verkar som om det blåser i hela landet idag. Men det är ju bra för alla påskkärringar.....:)

Börjar jobba 11.30 och slutar 17.00, trist en Skärtorsdag men vad gör man? Det är inte lätt att ta semester hos oss.
    Ska bara hem och byta om och sen bär det av till det första kalaset denna påsk.

Preliminärt har jag semester vecka 28-31 då vi stänger vår avdelning. Men inget är klart än och det är lite trist för då kan man inte boka någon resa.
    Blir nog dock ingen resa ändå eftersom vi lägger pengarna på bröllopet istället.

• vårbrud2008

Norrsken
    Låter som en bra plan.

• vårbrud2008

Glad Påsk!!!

Igår fick jag min klänning!!!!!!!!!:) :) :)

DHL hade ringt i onsdags men jag var inte hemma då så min sambo tog emot den igår istället. Hann faktiskt prova den innan vi åkte vidare på kalas. Den är för stor och för lång men sååååå vaaacckkeerrr!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

Grannen är syslöjdslärare så jag tänkte gå in till henne och fråga om hon vill hjälpa mig sy in klänningen. Men jag väntar nog till i augusti ifall jag nu blir gravid.

Hur kul som helst och jag var på ett underbart humör igår på jobbet då jag visste att den var på väg och sen hemma hos oss.

• vårbrud2008

Lucy_
    Grattis till din klänning!!!!!

Den är också mycket vacker.:)

Igår på kalaset frågade vi värden om han kunde tänka sig att köra oss i sin merza cabbe på vår stora dag och han sa JA. Hurra!!!!

• vårbrud2008

gift2008
    Välkommen hit!
    Vårt datum är ändrat till den 15 sep 2007 så vi är fullt uppe i planering och inköp.

Idag har jag köp ett par skor till klänningen!!!!!!!! :)
    Vita sandaler med klack och en vit blomma på som matchat min klänning som också har en blomma vid höften.

• vårbrud2008

Godmorgon alla!

Någon som är vaken????????

Här har vi redan varit uppe i en timme. Sonen vill inte alls sova. Har vaknat tidigt varje dag nu i påsk. Så typiskt. Och i natt hade han dessutom ont i magen pga allt godis och läsk svärmor lurade i honom igår.

Idag ska vi vara hemma fram till tre och sen ska vi åka på en middag, men imorgon ska vi bara vara HEMMA. Det har varit lite för mycket i påsk känns det nu.
    Behöver ju vila sig också.....

• vårbrud2008

Någon här bland påskäggen?????????

• vårbrud2008

God middag!!!
    ÄNTLIGEN sov sonen länge. Vaknade inte förrän 9.40, så vi har precis ätit frukost nu. I och för sig var vi inte hemma förrän vid tolv i natt men ändå, det var skönt att äntligen få sova lite.
    Idag blir det inte mycket gjort. Sista dagen i ledighet får spenderas hemma och inte göra så mycket.

stjärngudinnan
    Ska försöka ta kort på klänningen idag.
    Den är verkligen jättefin.

• vårbrud2008

Godmorgon alla!

Nu är jag på jobbet och surfar fast jag inte får, men jag sitter på planering i ett annat rum så jag passar på att titta in lite här också.

Här är väldigt lugnt idag så det blir kanske en mycket bra dag, vem vet???

Ska ta det lugnt med bröllopsplanerna fram till torsdag då vi ska träffa kocken sen ska jag ta tag i allt igen och beställa och ringa lite samtal.
    Känner att det är en hel del kvar att fixa.

• vårbrud2008

Lucy
    Ja, nog är det jobbigt ibland att jobba på en förskola och sen när man har en 2 åring hemma också är det inte alltid så roligt.

Idag blev det dock en mycket bra dag. Vi har påsklov här nere så många barn är lediga och tempot lite lugnare, men imorgon och på torsdag blir det lite mer att göra.
    Kollega Y var faktiskt också trevlig idag. Det har hon inte varit på tre veckor.

Påsken gör kanske folk gott?????????????

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare