Inlägg från: vårbrud2008 |Visa alla inlägg
  • vårbrud2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Brud 2008
    Ja, förhoppningsvis är det så eller så har hon landat efter kollega J:s avhopp och den nya kollegans början.
    Jag bara tackar och tar emot i alla fall eftersom hon varit elak mot mig de sista veckorna.

• vårbrud2008

Brud 2008
    Jag hoppas också att humöret ska hålla i sig.
    Hatar när det här på det här viset.

• vårbrud2008

Hur gör man nu en hemsida???????

• vårbrud2008

Norrsken
    Weddinganounser tror jag.

• vårbrud2008

Norrsken
    Hur fixar jag ett konto då???

• vårbrud2008

Norrsken
    Var inne på fel hemsida igår så det var därför jag inte fick ihop det var jag skulle ta vägen och logga in mig. Men sen kom jag i alla fall in på rätt väg så nu är det klart för att föra in lite text och bilder. Få se när jag orkar ta itu med det.

• vårbrud2008

Norrsken
    Krya på dig och hoppas det släpper snart.
    Själv har jag ofta huvudvärk och migrän. Har sökt hjälp för det och fick akupunktur, vilket hjälpte enormt.
    Vid vanlig huvudvärk brukar det hjälpa med tabletter och kaffe, men du dricker väl inte kaffe eller hur????
    Det finns dock koffeinmagnosyl som också funkar. (Ursäkta stavning)

• vårbrud2008

Norrsken
    Du får bädda ner dig och vänta ut det.

• vårbrud2008

Godmorgon alla!

Martin och Martina, 15 september 2007, Finja

martinomartina.weddingannouncer.com

Ny och fräsch dag säger ni, ja vi får väll se.....
    Kollega Y är i alla fall nästan trevlig så det känns lite bättre på jobbet nu och privat börjar det också kännas okej.

• vårbrud2008

Fick precis ett samtal från den läkaren jag hade när det konstaterades att vårt barn var dött. Obduktioen var klar nu och det visades att ena njuren inte fungerade men att det inte kunde konstatreas att det var det som var dödsorsaken. De vet inte varför barnet dog mer än att hjärtat stannade. Man kan leva med bara en njure så det var inte orsaken.

Läkaren var jätte trevlig att prata med och det var både skönt och lugnande att höra henne prata.

• vårbrud2008

Norrsken
    Ja, det kändes bra att få veta och som hon sa att det brukar ju inte hända igen men att det är vanligt att man får missfall när man försöker igen efter att ha fått ett eller två barn redan.

• vårbrud2008

Norrsken
    Ja, det känns skönt att veta att man inte är ensam om att förlora sitt barn. Har även varit inne och chattat med andra som varit med om liknande saker och det hjälper en i sorgen.

• vårbrud2008

Nu har vi varit och träffat kocken för första gången. Oj oj oj vad det är mycket man ska komma överens om. Detaljer som vi inte alls tänkte på osv. Ny träff blir i början av maj då vi ska disskutera mat och dryck. Idag blev det detaljer över hur dagen kommer att se ut.

• vårbrud2008

Ingen här?????????

• vårbrud2008

Norrsken
    Vad blir det nu då??????

• vårbrud2008

Här är jag i det fina vädret. Över 20 grader, strålande sol ch klar blå himmel.
    Sonen sover, sambon har den sista matchen för säsongen och jag sitter vid datorn dricker en öl, äter choklad och tar det lugnt.
    Ibland kan man ha bra dagar.....:)

Jobbade med kollega Y i eftermiddags och det gick helt ok. Vi var ute hela eftermiddagen med barnen och spelade boule. Jag "spöade" alla barnen, ha ha ha ha vilken glädje.:) :) :)
    Ja, det är inte lätt för barnen att spela något med mig, jag hatar nämligen att förlora. Blir så tjurig då.

• vårbrud2008

Ingen här???????????

• vårbrud2008

Norrsken
    Ja, det har faktiskt varit en bra dag.

• vårbrud2008

Norrsken
    Till fest eller vardags?????????

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare