Inlägg från: MrsNyberg2B |Visa alla inlägg
  • MrsNyberg2B

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Norrsken - Aha. Men det är väl gött det också.. Speciellt gillar jag vin! Nu när det blir massa vår ute, så känns det ännu mysigare att tänka på att sitta ute i solen och dricka vin i glada vänners lag.. Jag MÅSTE helt enkelt flytta närmare dem! (dvs. Sthlm - here I come)

• MrsNyberg2B

Norrsken - Men det är ju nästan klart för er! Peter har ju inte ens varit på någon intervju än........ Det är väl bara att stå ut, tänker jag.

• MrsNyberg2B

Huuuu - flickor - jag känner att jag vill köpa någonting trevligt, men orkar liksom inte riktigt engagera min trötta hjärna (men idag iaf feberfri!!!) till att komma på vad! Finns det någon bra bröllopstidning ni rekomenderar? Eller kanske en film från Åhléns rea? Eller någonting annat?

• MrsNyberg2B

Lucy - Ah! Just det - den har jag ju här. Fast jag hade redan sett den, innan jag köpte tidningen. Men iaf, inte en så dum idé att glo på..

• MrsNyberg2B

Lucy - Jag tycker den var rätt okej, tror jag. Inte superfilmen, men väl småtrevlig att sitta och titta på. Kräver inte så mycket tankeverksamhet -

• MrsNyberg2B

Just, ordet jag sökte!

• MrsNyberg2B

Norrsken - Jag är här *viftar med handen*. Jag var ute i solen, men nu är jag helt trött... Det är nog sjuket. Fast jag känner mig ändå lätt flera gånger bättre idag än igår, så det är nog på väg uppåt.

Finlandssvensk - du kan hälsa din sambo att du nästan är sen i starten, jämfört med oss som hänger här.. Roligt att du hittat hit iaf!

• MrsNyberg2B

Norrsken - Du får telefonterrorisera honom i morgon, tills han gör det! Om inte annat... Känner så väl igen det där "jag ska göra det" (senare, tillägger man för sig själv)

Någon som kan rekomendera en bra telefon??

• MrsNyberg2B

Norrsken - Jo, men jag menar, ett jobb är ju ett jobb och det kan ju kännas viktigt att man gör saker direkt! Då verkar man ju angelägen - tycker jag. Sambon däremot tycker inte det gör något om man inte skickar in ansökan förrän precis sista ansökningsdag.

Antecknar era telefonidéer - jag försöker hitta någon som är bra, till ett bra pris, eftersom min är så löjligt löjlig.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare