2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Okej, filmen kom ut samma år som jag föddes alltså.
Okej, filmen kom ut samma år som jag föddes alltså.
syster_Kristin: Måste bara fråga, är du sjuksköterska?
Jag börjar också känna mig lite stressad, med all rätt kanske. Jag tror säkert att du kommer hitta en perfekt klänning! Det finns så många och hittar du inte en som passar så kan du ju alltid sy upp en specialare.
syster_Kristin: Okej. Hur trivs du i ditt yrke? Jag funderar lite på att läsa till sjuksköterska, men har inte bestämt mig än.
Jag tror jag vet vilken modell jag vill beställa. Jag har inte provat någon klänning IRL, eftersom jag bor så långt från alla butiker. Det vore ju ett plus att prova först, men samtidigt så är ju klänningen så billig om jag beställer att det inte gör nåt om det blir dålig.
syster_Kristin: Sådär tänkte jag för två år sedan. Sommarjobbade på en sjukstuga och fick inte göra så mycket (eftersom jag inte hade någon som helst utbildning). Det var tråkigt och jag kände mig mest ivägen. Men samtidigt känner jag att jag är så intresserad av medicin och vård att jag skulle kunna tänka mig att bli sjuksköterska. Som du säger, det där med att man kan inrikta sig på olika saker gör ju att det inte blir så enformigt.
Jag tror klänningen jag har tittat på skulle gå på runt 260 dollar.
syster_Kristin: Det tror jag också.
Helt överkomligt.
Brud 2008: Hallå. Det händer en välda massa här, men det är bara att slänga dig in när du får tid.
syster_Kristin: Haha.
Ja, det låter ju smart!
Det verka dött... Jag är här litegrann.
vårbrud2008: Smart att göra en pärm, det måste vi också fixa! Vad tänker du ha i den?
Måste fixa en pärm!