• Maggies

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Godmorgon Anja!
    Vilken morgon du har fått uppleva. För min del dröjer det några år innan jag hamnar i samma sits. Hoppas att resten av dagen blir bra och att du hinner med allt du måste göra! Aldrig kul med saker i sista stund.

Belöningen efter det här måste ju vara lite bröllopstänkande sen.

• Maggies

Nennza: Jag tror det är bra med nån som är bra på att styra upp saker och som är bra på att prata och som känner brudparet. Man ska ju kunna känna sig trygg.

• Maggies

Jag vågar inte skriva för jag brukar döda tråden så ofta nuförtiden.

Angående toastmasters så tänker vi nog be fästmannens syster med man. De är duktiga och systern är väldigt ordningssam och bra på att styra upp saker.

• Maggies

Vidalila: De känner en ju ganska bra också. Relativt i alla fall. Frågan är om de vill ställa upp då de ska vara värdpar på ett annat bröllop två månader innan.

• Maggies

På tal om vinterkräksjukan så har jag blivit förkyld. Vi får vara sjuka tillsammans då...

• Maggies

Ja, se nu dog tråden igen.

• Maggies

Anja74: Jag väntar också på en beställning. Från Panduro. Får den nog inte förrän efter helgen dock. Jaja, bättre sent än aldrig.

• Maggies

Det borde väl finnas på Panduro också, tycker de har väldigt mycket.

• Maggies

Vidalila: Haha, okej. Ja, jag läste det i tidningen i morse. Kanske inte så oväntat, jag vet inte.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare