2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
~Norrsken~: Haha, ja, jag dödade visst tråden igår.
Skönt att ni inte har skrivit så mycket, jag hade inte orkat med att läsa igenom allt.
~Norrsken~: Haha, ja, jag dödade visst tråden igår.
Skönt att ni inte har skrivit så mycket, jag hade inte orkat med att läsa igenom allt.
marie 30: Hej och välkommen. Jag heter Anna och gifter mig i augusti i år. Halkade in på den här tråden eftersom jag trodde att det skulle bli sommarbröllop 2008 för vår del, men det blir tidigare. Jag hänger kvar för att det är så trevligt folk här!
MrsNyberg2B: Så roligt med klänning!
Absolut!
Jag har förresten städat mitt rum (kanske 15 kvadrat) och det tog hela dagen! Det blir härligt att skaffa hus i framtiden...
MrsNyberg2B: Har du lagt upp någon bild än? Det var ju bra rabatt!
MrsNyberg2B: Är det den blå klänningen, fast i svart? Gillade verkligen dina inbjudningskort också, det svarta blev riktigt bra!
Idag fick jag min beställning från Panduro. Lite papper, dekorväv, satinband, stämpeldynor och embossingpulver. Nu behöver jag bara en stämpel så blir det här toppen.
MrsNyberg2B: Det var ju inte alls illa!
För min del är det väl dags att börja med inbjudningarna på riktigt snart. Känns kul.
Jag vet inte riktigt, kanske i slutet av maj. Det borde passa.
Ja, när vi väl berättar för fler så lär det nog sprida ut sig till en hel del. Sen så vet vi inte riktigt hur många vi ska bjuda. Blir det bara familjen, så behöver man ju inte skicka så tidigt t.ex.