• Maggies

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Nu har jag pysslat med inbjudningskort. Kolla gärna home.gamman.se/annadaniel/ i Galleriet.

Om vi bjuder all släkt (ut till kusiner) och några vänner så hamnar vi på ca. 90 pers. På tok för mycket tycker jag, men bjuder man en kusin så måste man bjuda alla tycker han. Grejen är att jag har två kusiner och han har tio gånger fler. Det blir lite snett. Alternativet är ju att bara ha familjen och kanske några kompisar. Men kompisar som även känner kusinerna blir ju lite knepigt då... Vi får se hur vi gör. Jag bjuder gärna alla, men endast med fika efter. Middag blir för mycket.

• Maggies

Taaaack alla ni snälla människor.

~Norrsken~: Så tråkigt det låter. Men han kanske bara är så just nu, i och med intervjun och allt. Annars får du väl ta upp det med honom och förklara hur du känner.

• Maggies

Här är det förresten tvärtom. Han är färdigutbildad och jag ska utbilda mig och tycker att han får följa med mig dit jag far. Men det får vi ju se hur det går också.

• Maggies

Till alla som känner sig opyssliga vill jag säga att man inte behöver göra det så svårt alls.

gica: Lät ju kul med limefrukter!

• Maggies

~Norrsken~: Jag är egentligen väldigt emot distansstudier, förutom med kortare kurser då. Ska jag läsa ett program så ska jag läsa det på plats. Punkt slut.

• Maggies

marie 30: Så roligt med en till norrlänning här.

• Maggies

~Norrsken~: Precis, det är motivationen som kan tryta. Själv så är jag hellre på plats och känner att jag har tider att passa och så.

• Maggies

Jag ska skriva högskoleprovet i vår och sen ska jag bestämma mig för vad jag ska söka. Sen kommer nygifta jag börja på universitet i höst.

• Maggies

Ina: Haha, hur gick det till?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare