Inlägg från: MrsNyberg2B |Visa alla inlägg
  • MrsNyberg2B

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Cia-bruden - du får helt enkelt ringa under falskt namn eller nåt!

• MrsNyberg2B

Det går aldrig att fundera och älta för mycket!!!

• MrsNyberg2B

Norrsken - du har ju ett jobbigt ält-och funder! Men hoppas du kommit fram till nåt! Hr du börjat med plus och minus än?

Nu ska jag överge er ett tag, och ge mig av till gymmet - där kan man lätt älta och fundera bra mycket!!!

• MrsNyberg2B

Lucy_ - Jättefina klänningar, jag gillade speciellt den sista!! Som du säger är det ju svårt ändå att veta vad man passar i..

Från början var jag jätteanti vit klänning, sen har jag ändrat mig och tycker att man nog ändå skulle ha en vit - men inte med släp, och nu, tja, ni kan ju räkna ut själva.. Till slut blir man väl värsta bakelsen *rys*. Det blir nog dags för klänningsprovning i sommar, tror jag, det känns som lagom.

Sambon skrattade rått åt mig när jag berättade om mitt traderafynd - 35 rispåsar i vinrött. Fattar han inte att det inte är säkert att man hittar just det antalet rispåsar man ska ha, till det priset?!?!?!

• MrsNyberg2B

Ina - Rak och enkel har varit mitt mantra när det gäller klänning, fast jag förstår att allt kan hända på den fronten... För övrigt fullt förståeligt att du inte vill titta på läskiga saker på TV, det är inte alls roligt när man är själv..

Jag ska försöka sätta igång och skriva klart tentan nu................snart.................

• MrsNyberg2B

drömbrud - vad roligt!! och lite spännande! Hoppas det blir!!!

• MrsNyberg2B

Jag har skrivit klart min TENTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *andas ut och fokuserar totalt på BT igen*

drömbrud - vad bra att allt löst sig!!! Jätteroligt jue... (fast idag fick jag äntligen svar, man behöver inte vara döpt för att gifta sig i Svenska Kyrkan - nåt lurt någonstans alltså)

• MrsNyberg2B

Ina - Godisbord! Vilken bra grej... Och det där med lyktorna också! Säkert snyggt, det tror jag..
    Vi ska ha fyrverkerier, men det beror mer på att det är nyårsafton än på att vi skulle haft det oavsett, om ni förstår vad jag menare..

Norrsken - Det kommer att bli bra, när det än blir! Ta det lugnt, och andas genom näsan - som vår psykologilärare alltid sa...

• MrsNyberg2B

GRATTIS till Norrsken!!!! Vad härligt!

Har fått hem Lilys katalog... Det finns så mycket fint!!!! Fattar inte hur man ska kunna välja, men det kanske är som med mannen, man bara vet när man träffat rätt..

• MrsNyberg2B

Lucy_ - Jag funderade på det, jag med...

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare