• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Vidalila: Den klänningen har jag också tänkt mig! Den eller en anna Lilly, dom är ju otroligt vackra!

Angående vigselring så tror jag att det blir en som ni kan se på vigselbutiken.se om man går in under "Vigselringar" och sen ner på Mountain-serien. K2 heter den och min förlovningsring är ju den som heter Everest Kanske inte så extravagant, men det blir väldigt snyggt och stilrent ihop

• Pumpkin

Eller så blir det prinsessan i kombinationen Celon som finns under "Vigselringar exclusive"

• Pumpkin

Nennza: Troligtvis för att lördagar är den vanligaste "vigseldagen", en del kyrkor viger till och med bara på lördagar.

• Pumpkin

Fast jag tycker ju att det är riktigt dåligt gjort av henne att ändra det på eget bevåg!

• Pumpkin

Anja: Ååååh, den där boken måste jag köpa! Tack för tipset

gica: Nix, ingenting än. Börjar bli uppgiven, men jag vet ju att sånt här kan ta tid så... Senaste ansökningarna skickade han iofs för en vecka sen, så det är ju inte så konstigt att han inte hört nått därifrån.

madlin: Har ni redan beställt vigselringarna?

• Pumpkin

Anja: Men jag sitter ju på jobbet Dessutom slänger ju du iväg 3 meddelanden på samma minut, inte konstigt att man inte hinner få en syl i vädret

• Pumpkin

Anja, vi saknar alltid dig

• Pumpkin

Åååh, jag vill också beställa!

• Pumpkin

Anja: Jo du har rätt, egentligen borde jag nog helt sonika gå fram till chefen och säga upp mig - jag har ju viktigare saker för mig än att sitta här och svara i telefon

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare