• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Lucy_: Blir säkert jättefint!

• Pumpkin

Oj, kanske jag inte som inte kollat så noga på att det tillkommer en massa då

• Pumpkin

vårbrud: Om dom verkligen kostar 20-23kr så är det absolut inte mkt.

• Pumpkin

Lucy_: Det är toastmastrarna som "brukar" göra det, fast numera tror jag faktiskt att det är minst lika vanligt att brudparet själva gör dom.
    Men gör layouten du så kan ju dom fixa innehållet om du vill

• Pumpkin

Lucy_: Ja det är klart, det finns säkert värdpar som gjort festprogram också, men toastmastrarna är ju själva "festhållaren" så det är ju mest logiskt att dom (eller brudparet) gör festprogrammet

Jag tittar också på Let's Dance! Anna Sahlin är ju bra... Och så gillar jag Tobbe Trollkarl, men han har ju inte dansat än.

• Pumpkin

Jaha, då har man nyss (halv nio) kommit hem från jobbet och nu börjar det bli dags att krypa i säng igen. Huvva för den här veckan, men nästa helg får jag ju vara ledig 3 dagar iaf Hörs imorgon tjejer, hoppas ni håller mig sällskap då

• Pumpkin

Hohooo, upp och hoppa nu tjejer! Usch sikkna sjusovare ni är

Fick en chock igår - trodde jag skulle jobba 7-16 idag, men när jag gick in och kollade dubbelkollade schemat så att jag verkligen skulle börja 7, då inser jag att jag slutar kl. 18!?! Jodå, så här ska jag sitta, med ENSAMT ansvar för växel och 4 kundtjänster i 11 timmar idag. Toabesök får jag nog inget förrän tidigast 12

• Pumpkin

Nennza: Skönt att det löste sig!

• Pumpkin

sajber.pillan: Tycker du inte?!
    Inte får jag tillräckligt med ledig kompensation heller, så jag ska fasiken KRÄVA övertid - kvalificerad övertid till och med! Och sen ska jag faktiskt ringa till facket och höra om det är OK att inte ha några raster på 11 timmar...

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare