• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • stjärngudinnan

Hej tjejer! Vad jag saknat er! Åh vad mycket ni skrivit när jag har varit borta, har varit bortrest i jobbet! Hinner bara skriva ett snabbt inlägg innan jag ska iväg igen, ska på bio.

Norrsken: Jag håller tummarna för Lasse, så hårt att de blir blå Har förresten slutat med pillren nu. Jag har inte känt så stor skillnad ännu men det kanske man inte gör efter bara en vecka?! Hur var dte för dig? Däremot visar vågen 1kg neråt på en vecka. Det kanske bara är vätska eller så men man kan ju hoppas att det är på grund av pillren

Ina: Åh, vad fin din klänning var! Du kommer bli jättevacker på din stora dag!

Nu kommer jag inte ihåg vem det var som hade tänkt byta datum här till 070707, men vad trist att det var uppbokat!

SnartFruL: Krya på dig!! Jag tänker på dig! Det är ju så jobbigt att vara sjuk. Jag är inte helt kry än jag heller efter min influensa. Jag är fortfarande väldigt matt och täppt i näsan

Vi har shoppat till bröllopet idag, 100 ljuslyktor på Ikea. Jag och sambon smög runt på ikea och hoppades att ingen vi kände skulle se oss och fråga vad vi ska med 100 ljuslyktor till! *Skratt* Men nu kan man stryka ytterligare en sak på listan och så är det skönt att sprida ut kostnaderna lite. Nä nu, går snart vår vagn. Ska bli härligt att krypa in i biomörkret med äsklingen! Kikar säkert in en sväng senare!

• blivandefruandersson08

ina ddu var är underbar i din klänning :)

Naura ang efter namn frågan jag kommer ta hans då jag inte bryr mig lika mycket som han om det och har redan som barn bytt en gång varför inte igen då ? :)

• Snitte- 5/7-2008

Hej Hopp!

Ina: vilken underbar klänning!!! och den satt ju jätte bra, guud vad roligt :D

Det där med efternamn är jätte svårt hade ju bestämt att slå ihop våra namn men efter kontakt med skatteverket får vi ju inte det... :( så det är helt tomt på den fronten faktiskt... :(

norrsken: din tärna var det din syter? ni var jätte lika ju.. :)

• Pumpkin

madlin:
    Jag beställde prov på dessa kort
    www.romance.se/images/products/sweden/12450.jpg
    www.romance.se/images/products/sweden/12340.jpg
    www.romance.se/images/products/sweden/12020.jpg
    Det är kortet i mitten som jag fått för mig att jag ska kunna göra riktigt snyggt själv

stjärngudinnan:
    Jasså, det är därför du varit borta! Funderade på det häromdagen nämligen
    Kul att du tagit steget och skippat pillren! Jag kände inte heller något speciellt efter så kort tid, förutom att kilona började rinna av. Och den "biverkningen" har ju du börjat känna av också

snitte:
    Hehe, nej, det är faktiskt min bästa kompis Men vi får alltid frågan om vi är systrar, och till och med Lasse har svårt att se skillnad på oss på vissa bilder

• Pumpkin

Vi har förresten just kommit hem från en underbar middag på restaurangen där vi förlovade oss, ett lite försenat 2 årsjubileum blev det Hur god mat som helst även denna gång, helt galet! Har ätit så jag spricker vilken sekund som helst

• stjärngudinnan

Hallå! Nyss hemkommen efter en biokväll.. såg Bloodiamond, riktigt bra och kan rekommenderas. Både jag och sambon blev väldigt tagna av den!

Snitte: Såg att det har diskuterats med namn. Vi har bestämt oss för att återuppta ett släktnamn som härstammar från min sida. Jag har pratat med skatteverket ang. detta och jag hade ingen aning om att dte var så hårt reglerat kring namnbyte. Löser sig förhoppningsvis för oss, då vi kan påvisa att vår släkt haft namnet i minst hundra år osv.. Av vilken anledning, fick ni inte slå ihop era? Existerade det redan? Jag har bytt "nick" förresten, är f.d. "Gica".

• madlin

stjärngudinnan:
    Det var nog jag som skulle byta till 070707 men det var fullbokat överallt mer eller mindre. Men nu kör vi på '08 ändå och får mer tid o planera o fixa så de känns okey ändå! :)

~Norrsken~:
    Ja kort nummer två verkade väldigt fint! Så du ska försöka dig på o pyssla själv nu då? :D

• Pumpkin

Morning girls! Har alla kommit ihåg att ställa om klockorna?

stjärngudinnan:
    Den filmen vill jag också se! Dock tror inte Lasse på att den är så bra som jag hävdar att den är (utan att ha sett den). Tror dessutom att den slutat gå här, så vi får väl hyra den när den kommit ut på DVD istället. Jag SKA se den i alla fall

madlin:
    Jo, nu är jag faktiskt taggad Har kommit på några olika idéer med det kortet som bas, så jag ska gå till bokhandeln på måndag och köpa några pappersark och testa mig fram. Behöver ju inte vara nått fint papper då.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare