• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Maggies

InaHjärtarAdam: Ja! Tack för påminnelsen, jag skulle ju kolla den där boken som nån hade köpt här.

Jag vill också börja bestämma och boka saker.

• sajberpillan

Norrsken: Han kanske bara känner dig allt för väl och retas? Bara det känns bra för er båda.
    Jag har i alal fall storshoppat inför bröllopet idag: 2 badankor i brudutstyrsel!! haha...Vet inte om vi ska använda dem, men kunde inte låta bli att köpa dem.

• InaHjärtarAdam

Lucy_:

men ta och gör det! mitt råd är att börja så långt innan du kan. det är så skönt att känna att man har precis allt under kontroll och har tid över att även fixa med smågrejer till bröllopet.
    vi har tillexempel kommit på att vi inte vill ha fyrverkerier (vill inte skrämma djuren) så vi ska göra sånadär thailändsla lyktor som blir som små luftballonger med ljus. tänkte göra ett gäng såna och skicka upp istället i luften, det kan nog bli fint!
    sen ska vi ha ett godisbord med chokladfontän. nästan allt godis ska vi göra själva, praliner av olika sorter. adams mamma håller på att göra ljuslyktor i massor av olika färger och mina syskonbarn som också vill vara delaktiga ska göra hjärtgirlanger att hänga upp i festlokalen. hade vi varit tvungna att stressa runt och ordna med alla bokningar till höger och vänster så skulle vi inte hinna med att njuta av planeringen och vi skulle inte hinna med alla dom här smågrejerna som liksom blir pricken över I:et. :)

• Mysan98

Oj tjejer vad ni är aktiva :) Varje gång jag kommer hit så är det tre nya sidor att läsa ikapp.

Budgetbrud2008: ledsen men jag har nog inte vägarna förbi ditt jobb idag - det är en bit från stockholm. Men annars hade jag självklart kommit och sagt hej!!

Norrsken: Häng inte med huvudet gumman! Det kommer att bli jätte bra när det väl händer oavsett om det blir idag eller nästa helg. Men jag förstår din frustration med tanke på att jag fick gå och vänta trots att jag fått höra bakvägen flera månader tidigare att min karl skulle fria. Men det är nog dags att din blivande får ändan ur vagnen för det är så jobbigt att försöka göra saker när jag ska försöka hålla i mina tummar samtidigt :D

• gica

Norrsken: Jag håller tummarna! Men säger som Helmborn.. Det är ju bra att han vill göra det speciellt och till ett fint minne! Det är det jag intalar mig när jag går och väntar Han har kanske svårt att tänka om och luften gick ur honom när det inte blev som han tänkt sig med restaurangen. Sådan kan jag vara, att jag blir lite besviken när det inte blir som jag tänkt mig! Han laddar nog snart om och då blir det säkert jättefint!

• Maggies

InaHjärtarAdam: Det blir nog att börja organisera en massa nu snart. Måste bara ta ett snack med fästmannen, plus föräldrarna.

• njoy

InaHjärtarAdam:
    Får man fråga hur man gör såna där ljuslyktor som åker upp i luften? Verkar ju jättehäftigt!

• MrsNyberg2B

Ina - Godisbord! Vilken bra grej... Och det där med lyktorna också! Säkert snyggt, det tror jag..
    Vi ska ha fyrverkerier, men det beror mer på att det är nyårsafton än på att vi skulle haft det oavsett, om ni förstår vad jag menare..

Norrsken - Det kommer att bli bra, när det än blir! Ta det lugnt, och andas genom näsan - som vår psykologilärare alltid sa...

• InaHjärtarAdam

njoy:
    jag vet faktiskt inte hur man gör! vi tänkte ta reda på det snart! :D då delar jag med mig av infot!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare