• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Helmborn2B

Norrsken: Vad mysigt det låter, så kul att pojkarna kan ta sig i kragen ibland och planera lite dom med. Nu är du allt glad att det inte blev utanför korvkiosken va? Snart firar jag och min lilla gubbe vår 1-åriga förlovningsdag, blir att man tänker tillbaks lite extra och sneglar på ringen.

• Pumpkin

Helmborn: Självklart är jag glad att det inte blev vid korvkiosken, men det hade det nog inte blivit ändå

Hihi, alla hans kompisar har hört av sig och frågat när bröllopet blir

• Helmborn2B

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla färdigt på ghostbusters Natti natti på er! och självklart en jätte kram till en av våra riktiga 2008- original som nu även är invigd i förlovningsskaran!

• Pumpkin

Helmborn: Åååh, tack! Ja det är ju skönt att även ett original som jag kan få bli "riktig" bröllopsplanerare till slut
    Sov gott! KRAM!

• Mysan98

Norrsken har det blivit någon sömn alls i natt eller har du legat och tittat på ringen hela natten ;) Förlåt gumman att jag inte var kvar vid datorn sen. Slocknade som ett litet ljus strax efter du hade försvunnit iväg. Var visst ännu tröttare än vad jag trodde. Men å andra sidan verkar jag vara FÖRST här idag :D Mycket ovanligt skulle jag vilja säga.

Helmborn2B: Låter som en rolig kurs. Hur är upplägget för den dagen?! Förstår verkligen att 2000:- är mycket pengar för en endagarskurs men visst blir man sugen när man ser sånt som man vet att man kanske skulle ha nytta av - om inte annat för det egna intellektet.

• B & S

Jag poppar in tillfälligt för att se vad ni pratar om och ser igen för 3e gången att våran hemsida igen inte kommer med i listorna som görs här?! just wondering why?

Jag blir galen alltså nu när jag skulle adda sidans namn så kommer den inte ens upp och weddingannounser gjorde en "reset" av ALL info!!!!!!!!!!!!!!! whate?! har alla våra bilder försvunnit nu o all info ja hade skrivit? detta e sjukt!

• B & S

OHMFG! ja höll på o dö där ett tag!
    Anledningen är att min gammla dator dog för 1år sen då ca 150 bilder fösvann inkl några texter.
    Nu innan jul så hade vi som sagt innan inbrott o dem tog hela datan! där rök 300 bilder o 25 texter som hade med bröllopet o göra(och en massa annat som också va viktig info med AMS o framtida företaget).
    Jag va så glad när jag kom på att visa saker finns kvar i from av hemsidor så som Svertbrud o Weddingannouncer.

Nu hittade jag äntligen en lapp med namnet!
    bojanochsamantha.weddingannouncer.com/
    hoppas vi får var amed på nästa lista kanske.

Annars rullar allt på här med det ena o tredje så jag knappt hinner med nåt alls för allting drar samtidigt i en. Men det enda som fattas nu är en butikslokal i rätt prisnivå o OK avstånd från centrum.
    Sen ska vi köra p åså det ryker o alla som bor i GBG kan komma o titta vad vi har till er....vi kommer antagligen sätta upp en websida för försäljning med så resterande Sverige också kan handla om ni vill, men det tar nog nån extra månad.

Såg något namn här som var nytt....välkomnar Er alla.....men extra kul med flera från GBG! :D

• Pumpkin

B & S: Välkommen tillbaka
    Anledningen till att sidan (och vissa andra personer och så) försvinner kan vara att jag (eller nån annan som uppdaterar) inte orkar leta igenom över 200 sidor för att hitta den mest kompletta listan. Men det är bara att uppdatera den själv med hemsidan om du vill Fast tar du den från TS:en nu så ramlar nån bort iaf.

• B & S

jo det e just det jag försökt göra varje gång men verkar inte funkat eftersom den som uppdaterar listorna verkar av nån anledning alltid ta en lista som e "förgammal" eller nåt så vi hänger inte med ialf fast ja sätter upp namnet...:( suck....ifs dem flesta har väl sett den nu så...
    Kanske borde ge adressen till dem som ska komma till bröllopet istl? :P men o andra sidan så vet man ju aldrig om det faktiskt blir just DET datumet ialf pga lokalbokningar brkar ju gå som dem går!
    Orkar inte vänta o boka tills hösten 2007 det e FÖR LÅNGT DIIIIIIT! :P HEEEEEEEEEEEEEEEEEELA 7månader kvar juuue! buhuuuuu...och så vill ha köpa alla grejer också...

• B & S

ingen annan som har panik ang lite tid kvar tills bröllopet o det ena o andra måste fixas samt alla pengar som ska sparas! heeeeela 1år o 7 månader....hur ska man hinna??? ASG*

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare