2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Själv ääälskar jag just broccoli och svamp
Själv ääälskar jag just broccoli och svamp
gica: Det får vi hålla tummarna för
Lasse ska ju på intervju på onsdag, så han åker tiiidigt på morgonen och kommer hem med sista flyget
Ja då blir det en toppendag! Vi får fira i helgen istället, tillsammans med vår 23 månaders dag, som är på måndag egentligen.
Jag ska också sova, natti natt!
Kram
Gooodmorgon godmorgon tjejer! Ska vi ha det mera livat här idag kanske?
madlin: Härligt att ha tårtmakaren klar i alla fall, det har nog vi också faktiskt - min moster kommer troligtvis göra tårtor
syster_Kristin: Nja, vi brukar väl ge varandra något litet, äta god mat och så köper sambon den årliga dosen med rosor Jag tänkte gå på stan idag och köpa en snygg skjorta i tidig present som han kan ha imorgon på sin arbetsintervju
Ina: Skynda skynda
Tror det finns nått som heter typ pixbox.com och flickr.com eller nått sånt? Annars finns ju gamman.se till exempel?
pixbox.se ska det visst vara
syster_Kristin: Nej, köpa saker bara för köpandet skull känns ju lite lätt onödigt faktiskt. Spwciellt nu när man sparar till bröllop Men en snygg skjorta behöver fästmannen till imorgon, så han ser riktigt snygg och proper ut och får jobbet
syster_Kristin: Hehe, ingen fara, jag förstår att du menar mig ändå
Jo, det är ju faktiskt (förhoppningsvis) en investering! Eller man kan se det så i alla fall