2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Hej tjejer, ska också lägga mig nu har sovjour som tur är... natti natti på er!
Hej tjejer, ska också lägga mig nu har sovjour som tur är... natti natti på er!
Hejsan tjejer..
Anja74, klännignen var jätte fin men som sagt syr du upp den får du den ju exakt efter dig tror jag kan vara jätte bra.
MÄÄÄ klart att du kommer vara som en prinsessa på ditt bröllop!!! och jag håller med dig, min bröllopsklänningen tänker jag inte heller använda fler gånger HALLÅ det är BRÖLLOPSKLÄNNINEN vi pratar om haha :D
present till m2b... hmnn jadu behöver han behandlingar så som massage tycker jag att du ska ge det det är ju underbart att få! presentkort på duka är ju iofs bra men det känns lixom inte som om det blir till HONOM då utan till hela familjen...
BTW så kan jag trösta dig med att jag gick upp tidigt jag med idag... 7.30 skulle upp och sjunga i kyrkan idag :)
och en sak till...
Din frrisyr som du har på bloggen har jag gjort 2 grr... ska länka ut bilder till den där jag kommer hem, är fortfarande på jobbet...den är jättefin!!
haha, önskar min gubbe ville önska sig kokbäcker... :)
cia-bruden: vi håller tummarna för dig att det blir nästa sommar! :)
Pratade med min mor igår om mat och så.. hon vet att jag vill ha ett stort och påkostat bröllop med god mat och fina detaljer men...hon har lite svårt att förstå det... även svärmor säger hela tiden... ojojoj vad kommer detta att kosta... *tråkigt* men det är ju våra pengar och vi måste ju få lägga dem på vad vi vill... eller ja vi har ju inte pengarna än,,, men vi sparar ju..
anja74: jag har gjort den 2 grr,,, en på en brud och en på en tjej som skulle på bal.. :) jätte kul :)
tjenna tjenna
helmborn2b hehe ja man får passa sig för det är sååå lätt att glömma bort att jobba när man hamnar här på BT :)
ina: tack du är för söt... har jag vägarna förbi gbg då så ska jag droppa in och kika. vore jätte kul :)
hahaha norrsken det är inte ofta du är i den sitsen .)
Cia-bruden: du får nämna bröllop här med oss i stället... :D vi skulle aaaaldrig sucka :)
Din blivande kommer nog på snart att 2008 är ett bra år :)
Hurra!! nu slutar jag snart... har jobbat sedan 10 igår morse i ett streck... suck jag vet men nu ska jag hem och vara ledig i 6 timmar... sen ska jag hit igen och jobba natten ... *suck* inte lätt när alla andra på jobbet är sjuka :( nya arbetstidslagen har vi skrattat mååånga grr åt det funkar ju bara inte hos oss...