Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Godmorgon!

Cia-bruden: skönt att ni är överens nu väntar vi spänt till mars :)

Madlin: jag funderarde länge på det där med kvalité på tyg och sömnad och så om man beställer uppsytt vad skönt att det var hyfstat bra iallfall!

Syster_kristin: tack för omtanken, när jag slutar idag 17 så ska jag hem och soooova :)

blivandefruandersson: skönt att ni har hittat en präst... det är fortfarande en stor lucka för oss...

gica: åh jag hade nog inte kunnat hålla mig... :D jätte roligt att din mamma är så PÅ och att hon verkligen vill att ni ska gifta er :)

• Snitte- 5/7-2008

Tjenna!

Norrsken: åh vilka sötisar... :) det finns inget underbarare än att ha hund!! :) fast du har ju katter och det måste varmysigt det med... även om jag är en hundmänniska :D

Snart_fruL ajaj att operera ögonen låter inte så kul... men hoppas att allt går bra iallafall !!

angelica79: nja... ska hem och sova nu när jag slutar 5 ska hoppa över kören ikväll och bara umgås med min sambo tror jag... :)

oooh vad svårt att lura iväg någon samtidigt som man ska vara uppklädd.. ska fundera lite till på den....

• Snitte- 5/7-2008

Norrsken: oj hund katter och häst... det var inte illa :) vad roligt!! jag vill också ha häst någon gång kanske om ett par år om barnen blir intresserade... :)
    jepp en jack russel har vi :) bästa jag har gjort!!! min liv har lugnat ner sig jätte mycket sen vi köpte henne :)

• Snitte- 5/7-2008

hahaha ja det var ju också en taktik hehe :D ska höra med Magnus vad han tycker om det... :) det som är bra är att han också gillar hästar och vill gärna ha en han med :)

• Snitte- 5/7-2008

haha du får göra det, min gubbe har ridit lite grann och övat lite stunt och så.. ( han ska ju bli stuntman :) ) men tyvär är han allergisk mot dem så han kan inte vara i stall och sadla och rykta och så,, men rida ute går bra :)

• Snitte- 5/7-2008

mmmm det är ju det... hoppas inte våra barn blir allergiska bara,, men det är nog ganska stor risk... :( ( om vi ens kan få barn det vet man ju inte)

• Snitte- 5/7-2008

Ja det har jag också hört... haha det är nog inte risk hemma hos oss.. :)

men jag vet att min mor berättat för mig att när vi var små så moppade hon golvet 5-6 grr per dag för hon var så nervös att vi skulle sätta något i halsen så jag kanske blir likadan... hahha :D

• Snitte- 5/7-2008

sajber.pillan: det var en fin beskrivning av hästar :) haha

just nu istter jag och väntar på samtal från chefen hur vi ska göra när folk är sjuka och så.. *suck*

• Snitte- 5/7-2008

sen funderar jag på om man ska leja lite folk man känner att göra vissa saker till buffén... vad tror ni bara för att få ner priset lite? typ potsallad, potgratäng, sallad m.m så kan man ju beställa bara kött osv från catering... Kommer ha en massa folk som inte är bjudna på festen utan som ska hjälpa till så det ska inte vara några problem med servering osv... men ser det billigt ut om det står 10 olika formar med potgratäng ?

• Snitte- 5/7-2008

sajber.pillan: ja men det var ju smart... då ser det ju lite bättre ut faktiskt! tack nu känns det lite bättre... så kan mna ju även göra med salladsskålar osv också.. :)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare