2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
vårbrud2008: Ja det är lurigt det där med magar. Kolla runt lite och säger det klick så kan du ju lika gärna beställa den nu tycker jag!
vårbrud2008: Ja det är lurigt det där med magar. Kolla runt lite och säger det klick så kan du ju lika gärna beställa den nu tycker jag!
Min kära väninna (som jag ständigt tycks tjata om ) beställer sin klänning i veckan och hon får den i slutet av maj! Sen gifter hon sig i början av augusti så då har hon ju gott om tid för eventuella ändringar.
vårbrud2008: Ja och eftersom detta inte var ditt första barn väl så har du ju lite koll sen innan hur din kropp fungerar efter förlossningen och hur den går tillbaks!
vårbrud2008: Vissa rasar ju i vikt när de ammar.
vårbrud2008: Då vet du ju att du har självdisciplin iaf och kan gå ner den hårda vägen! Det kommer säkert gå jätte bra så du blir i fin fin form till bröllopet!
Oj så ni skrivit flickor! Var ju uppe i stockholm igår så det var en hel del sidor att läsa i kapp nu!
Diskutioner är alltid intressant, men för min del så har nog Anja sammanfattat allt som jag tycker och tänker om ämnet. Dessutom är jag alldeles för trött för att kunna sätta det på print.
Apropå förlovningspresenter så fick vi en massa, vissa frågade vad vi önskade oss och andra kom förbi med presenter som de valt själva. Hade inte heller väntat mig det med det var en trevlig överaskning iaf!
Norrsken: Vi önskade oss mest saker till hemmet faktiskt. Min kära svärmor drog runt mig på stan en hel eftermiddag så jag fick peka på saker som vi ville ha och sen gick hon tillbaka dagen efter och köpte några av sakerna. Passade på att önska oss saker som man vanligtvis inte själv väljer att köpa, typ kuddar och filtar från gant och lexington som vi är helt tokiga i men som man inte får tummen ur själv att inhandla. Sen fick vi en del porslin och bestick som vi samlar på och ljusstakar mm mm.
Sen fick vi pengar också.
Det är knepigare än man tror att anordna en möhippa, sitter med massor av idéer men sen gäller det ju att få dem att funka i praktiken också.. pust pust! men vad gör man inte för sin väns skull.
Haha precis som min lilla vovve, hon kommer och puffar mig på armbågarna och lägger huvudet på tangentbordet så datorn gör en massa konstiga saker. Hon vill tydligen också vara med!