Inlägg från: Helmborn2B |Visa alla inlägg
  • Helmborn2B

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Ja här har det varit lugnt, var på teater i går kväll och trodde jag skulle behöva läsa i kapp 20 sidor som vanligt nu när jag kika in.

Norrsken: Ha en jätte mysig helg! Nästa helg är det våran tur att åka bort.

Cia-bruden: Du får se det som att du får en massa tid att planera bröllopet istället så det blir helt perfekt. Dessutom så tycker jag att all denna planering är bland det roligaste (förutom att man gifter sig såklart) så jag skulle inte vilja gifta mig i sommar. Då går man ju miste om ett helt år av underbar planering.

• Helmborn2B

sajber.pillan: Jag misstänker att jag blir bortrövad till ett spa, eftersom de vet att jag inte uppskattar att bli bortgjord eller andra typiska möhippe-aktiviteter. jag har pikat dom om detta iaf!

Nä nu ska jag jobba lite, tjoho va kul.. jaja får skylla mig själv eftersom jag slappat med jobbet i veckan.

• Helmborn2B

Madlin:
    Det blir ju lätt så nu när vi är så många i tråden, ibland när man kikar in så får man ju läsa ikapp 10-20 sidor och då är det inte lätt att komma ihåg att svara på en fråga som man kanske såg på den femte sidan. Så ta absolut inte åt dig om du inte får svar på en fråga, det handlar bara om att vi original (?) i tråden inte hänger med. När vi börja för ett år sedan tror jag vi bara var 5-10 st som pratade, lite skillnad nu. Men jag vet hur det kan kännas, jag försökte få en syl i vädret i en tråd på familjeliv och hur och vad jag än skrev så kände jag mig ignorerad, så jag blev grinig och sket i tråden till sist.. men det får minsann inte göra. Häng kvar så ska vi försöka bättra oss.

• Helmborn2B

Och fy på mig som smyger in här fastän jag ska jobba...

• Helmborn2B

Smyger mig in igen... såg att det kommit en 2009-tråd, så kul! Det var väl ungefär vid den här tiden förra året som vår första tråd kom till världen? Nä nu ska jag gå och göra en kopp kaffe så man kan ta tag i jobbandet igen...

• Helmborn2B

madlin:
    men nu har vi ju äntligen fattat att du känner dig lite utanför, så då kan vi ju bättra oss. och dessutom kanske det är fler som känner som du men som inte vågat säga det och nu kan vi ju hålla uppe ögonen för det med. se så stanna kvar nu! Vi är ju trots allt BT:s bästa tråd, inte vill man lämna den.

• Helmborn2B

Lucy_:
    Jag tycker det känns jätte kul med 2009 tråden, det betyder ju dessutom att vi inte är de värsta bridezillasen här. Ja blivandefruandersson08 som då hette lillithsmamma var ju den som startade originalet, bra initativ tycker jag.

• Helmborn2B

InaHjärtarAdam:
    Jag har en fråga vad gör man om man egentligen måste jobba men har noll inspíration för det och bara glider in på BT istället... hihi! Förresten, var i södertälje häromdagen för första gången, förstår inte debatten på familjeliv som går kring staden att det skulle vara så hemskt, det var ju jätte mysigt. nu var ju jag iofs bara i centrum men ändå.

• Helmborn2B

Ina:
    Nej inget slår underbara gbg!
    Jag var ju i stockholm i samma veva som södertälje och fick faktiskt bättre uppfattning än jag brukar få av staden och jag kan tänka mig att åka dit lite oftare nu faktiskt, men gbg är fortfarande nummer ett.

• Helmborn2B

Ina:
    Japp det var vi, det var därför vi pallra oss upp till södertälje... min väninna prova sin klänning som hon skulle beställa eftersom det inte fanns kvar några i gbg. Jag har ju inte varit i deras gamla lokaler men den som vi var i i tisdags var väldigt bra. Hon kunde se klänningen från alla håll och hur den satt, perfekt! personalen verkar väldigt kompetent också.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare